Πέμπτη, 13 Μαρτίου 2014

Μεγαλοστομίες


Ξεκάθαρες γραμμές δεν υπάρχουν.
Όλα συγχέονται.
Από το ντουλάπι με τις μεγάλες ιδέες 
βγάζεις το συνολάκι που θα φορεθεί για φέτος:
Να γελάς, να ονειρεύεσαι, να ζεις.
Προσθέτεις τον έρωτα για αξεσουάρ
Παίρνεις το πάθος πανωφόρι
(για να μην μπάζει)
και πορεύεσαι εν ειρήνη.
Αν κοιταζόσουν στον καθρέφτη
θα έβλεπες το γελοίο του πράγματος
μα δεν κοιτάς ποτέ τον εαυτό σου.
Καημένε Πάρη!
Βρήκες τον ορισμό και έχασες το νόημα.
Οι αναλύσεις σου ομπρέλα ενάντια στην τρέλα
σε ισορροπούν σε ανύπαρκτο σκοινί.
Τα "πρέπει" σου 
μεταμφιεσμένα "θέλω"
μέχρι κάποιος να τραβήξει το χαλάκι κάτω από τα πόδια σου
και να βρεθείς να χορεύεις με τα δυό σου πόδια σε ένα παπούτσι.
Και δη γόβα. Δωδεκάποντη.

14 σχόλια:

  1. Παρότι "μεγαλοστομίες"
    μου άρεσε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καμιά φορά αξίζουμε και την υπερβολή :-) Ευχαριστώ πολύ Ελένη-Ποιώ !!!

      Διαγραφή
  2. Αχ αυτο το χαλακι κατω απο τα ποδια. Εχω αρχισει να υποπτευομαι οτι μονοι μας το τραβαμε. Και προσχεδιασμενα αν το σκεφτω καλυτερα.

    Ομορφη αναρτηση

    Καλο Σαββατοκυριακο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμ...μ' άρεσε τώρα εμένα αυτό. Το τραβάμε μόνοι μας...Τι όμορφη σκέψη. Και μάλιστα προσχεδιασμένα? Μάλλον για να μπορέσουμε επιτέλους να χορέψουμε (έστω και με τα δύο πόδια σε ένα παπούτσι!)

      Όμορφο απόγευμα να έχεις !! Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  3. "Οι αναλύσεις σου ομπρέλα ενάντια στην τρέλα"
    άπαιχτο έμμετρο και κέντρο βάρους του ποιήματος στη δική μου (τουλάχιστον) ανάγνωση...

    ...όσο για τις μεγαλοστομίες υπάρχει και η πατέντα: Σμικρυντικός φακός για Μεγαλοστομίες

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1294117752966&l=4a0a407cdd

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για όλα έχεις μια λύση; Γιατί έχω αρκετά προβληματακια...:-)
      Πάντως καμία φορά η σμίκρυνση επαναφέρει τα πράγματα στο πραγματικό τους μέγεθος. Εχουμε μια τάση να μεγαλοποιούμε πολλά...ε;

      Διαγραφή
    2. σχεδόν για όλα έχω λύση...*
      εκτός αν πρόκειται για μαύρο χρήμα
      οπότε έχω π-λύση!

      πάντως πράγματι συχνά έχει μεγάλη αξία το να επαναφέρουμε
      τα πράγματα στις πραγματικές τους διαστάσεις...

      * "πες το στο θείο Κώστα" θα μπορούσε να είναι και τίτλος ραδιοφωνικής εκπομπής :-)

      Διαγραφή
    3. Θείε Κώστα τραγουδάκι: http://youtu.be/R2yzmhe7yvc

      Διαγραφή
  4. "Βρήκες τον ορισμό και έχασες το νόημα."
    Ταιριαζει και με τη δική μου αναρτηση. Εχουν δικιο τελικά αυτοι που λενε πως σε καθε ποιημα βλεπεις αυτό που θελεις.χαχα

    Χωρις πλακα τωρα εξαιρετικο Em μου. Σε φιλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα αυτό που σου ταιριάζει κρατάς και αυτό είναι το σωστό άλλωστε. Πως αλλιώς να δεις παρά με τα δικά σου μάτια?
      Σε ευχαριστώ καλή μου φίλη.
      Τις καλησπέρες μου!

      Διαγραφή
  5. "Βρήκες τον ορισμό και έχασες το νόημα.
    Οι αναλύσεις σου ομπρέλα ενάντια στην τρέλα"

    Πανέμορφο....

    Μα φυσικά και ο καθένας βλέπει στο δικό σου κείμενο δικά του "πράγματα".....είναι δεδομένο ότι το κάθε κείμενο , απ' την στιγμή ποπυ δημοσιοποείται, "φςύγει" από τον δημιουργό του και γίνεται "κτήμα" όποιου το διαβάζει...και φυσικά ο καθένας εκεί μέσα βρίσκει τα δικά του θέλω, πρέπει κτλ....και φυσικά ο καθένας βρίσκει ό.τι νόημα θέλει να βρει εκεί μέσα ....κι ας μην έχει σ΄χεση με το νόημα που του δίνεις εσύ που το'γραψες...

    Πολύ χάρηκα που διάβασα νέο σας κείμενο αγαπητή....

    Καλησπέρα σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Χρήστο,

      κι εγώ χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλιά σας :-) Κι αν ξέρατε πόσες φορές αυτή η "άλλη" ανάγνωση με έχει βοηθήσει! Γιατί σε βοηθά να "ξεκολλήσεις", να "την δεις αλλιώς" ή απλά να μοιραστείς (να! το νιώθουν κι άλλοι!) Πόσο όμορφο!

      Σας ευχαριστώ!

      Διαγραφή