Τρίτη, 13 Νοεμβρίου 2012

Do it yourself

Η φωτογραφία τραβήχτηκε στα νερά του Κατακόλου Ηλείας. Είναι η ανατανάκλαση 2 φίλων.

Σκαρφαλώνω σε παράλληλα σύμπαντα
κρεμιέμαι απ' την άκρη του κόσμου
φθηνός εραστής μιας ακριβής ζωής
διαστέλλομαι και συστέλλομαι.

Παρατήρησα, κατανόησα...
Φευ! Το άπειρο σε βάρος μου γελά.
Δημιουργήματα διαφορετικών υποσυνόλων
κοιτάζονται με απορία.

Κλεισμένοι σε κύκλους, προχωράμε σε ευθείες.

Όμως άκου ... κάπου στο βάθος, κάπου μέσα μου
η Ανάσα με την μπάντα της, παίζει το κομμάτι μου
στον σκοπό που εγώ θα της σφυρίξω.




15 σχόλια:

  1. Δεν έχω λόγια.. Από τα πιο όμορφά σου!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Fondeus, σε ευχαριστώ πολύ για τον ενθουσιασμό :-)

      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  2. "Κλεισμένοι σε κύκλους, προχωράμε σε ευθείες."
    Άφωνη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Koueen μου,

      Άφωνη, εσύ? Μεγάλο κοπλιμέντο :-) Σε ευχαριστώ πολύ!!!!

      Διαγραφή
  3. Κύκλους λες. Σπείρες τις φαντάζομαι εγώ. Σπειροειδείς καμπύλες. Ο Αρχιμήδης με μια τέτοια, τετραγώνισε κοτζάμ κύκλο, παρακάμπτοντας την αυστηρή ακολουθία της.
    Την καλημέρα μου
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι αυστηρές ακολουθίες παρακάμπτονται τόσο εύκολα από τα ελεύθερα μυαλά! Το δύσκολο είναι να κρατήσεις το μυαλό σου ελεύθερο. Σ' αυτό μας βοηθά η φαντασία. Αν θες λοιπόν να τις φαντάζεσαι σπείρες, μια χαρά τις φαντάζεσαι :-)

      Καλημέρα κι από μένα!


      Διαγραφή
  4. H αντανάκλαση στα νερά τα λέει όλα. Είναι τόσο εικονική όσο και η πραγματικότητα. Είναι ανακουφιστικό το ότι είμαστε διακυμάνσεις του τίποτα ..

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταρχάς χαίρομαι που σχολίασες τη φωτό μου :-)
      Αν έχεις ασχοληθεί με τη φωτογραφία θα έχεις ακούσει πως η πραγματικότητα της φωτογραφίας δεν έχει πολύ μεγάλη ή και καθόλου σχέση με τη φωτογραφία της πραγματικότητας.
      Κάπως έτσι βλέπω και την πραγματικότητα καθεαυτή. Μπορεί να έχει μεγάλη, μικρή ή καμία σχέση με την ΑΝΤΙΛΗΨΗ που έχω εγώ για την πραγματικότητα μα στο τέλος-τέλος τι με νοιάζει? Αφού ουσιαστικά σύμφωνα με τα πιστεύω μου (εικονικά ή μη) ζω :-)

      Όσο για τις διακυμάνσεις του τίποτα, διάβασα την ανάρτησή σου και θα σου σχολιάσω εκεί :-) Εδώ αρκετά φλυάρησα (θα μπορούσα κι άλλο, αλλά σε λυπάμαι :-)))

      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  5. Σήμερα γράψατε ένα ποίημα αγαπητή....
    και σαν ποίημα δεν το σχολιάζω...
    απλά υποκλίνομαι...

    καλησπέρα σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω, μόλις έλεγα να περάσω να ρωτήσω πως βγήκε η τσικουδιά :-)

      Κάτι μου λέει πως θα είχατε πολλά να σχολιάσατε μετά από κανένα-δυο ποτηράκια...

      Φαντάζομαι πως καταλάβατε ήδη πως (εν μέρει) εσείς και ο φίλος σας ο Ράκος (μαζί με την ανήσυχη And μου) υπήρξατε η κινητήρια δύναμη στο ποστ μου αυτό :-) Οπότε χαίρομαι διπλά αν σας άρεσε.

      Καλό σας απόγευμα και ευχαριστώ!!!

      Διαγραφή
  6. φθηνά μπαλόνια με ήλιον*
    σε πορεία εν νηνεμία
    συστολή ως την έξοδο
    διαστολή στην είσοδο
    μιας άλλης ατμόσφαιρας.
    Αυτό είναι όλο.

    υπόκρουση: http://youtu.be/Z2GsuiiIYtA

    *υπάρχει παντού \ το δεύτερο σε αφθονία χημικό στοιχείο στο σύμπαν

    υγ. εξαιρετικό: κείμενο και εικόνα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι αν όντως, ΑΥΤΟ είναι όλο?

      Ξεφουσκώνω το εγώ μου, κατεβαίνω από τη σκάλα κι αναζητώ τον παράδεισό μου στον κενό χώρο που υπάρχει δίπλα στη λογική (ξες εσύ).

      υ.γ.: ωωωω..ευχαριστώ :-) Οφείλω να ομολογήσω πως είμαι αρκετά περήφανη για τη φωτογραφία μου ετούτη :-)))


      Διαγραφή
  7. Άφωνος.
    Για τις έννοιες πίσω από τις λέξεις.
    Για τους σχηματισμούς της υδάτινης επιφάνειας που χαϊδεύονται νωχελικά σα κείμενο,
    Για τις αντανακλάσεις που είναι πραγματικότερες των "πραγματικών".
    Πραγματικέ κόσμε, ΣΕ ΧΛΕΥΑΖΟΥΜΕ! Παίζουμε μαζί σου, ερωτοτροπούμε
    σε αχόρταγες απολαύσεις.
    Εκστασιασμένος, με την αδρεναλίνη να χορεύει πανωγύρω μου, καλημερίζω σε. Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πιπεράτε μου,

    Νομίζω ότι αυτή τη φορά το σχόλιο ξεπέρασε την ανάρτηση :-)
    Ο αναγνώστης απογείωσε το κείμενο και μάλιστα πολύ πιο πάνω από εκεί που αποσκοπούσε (τρομάρα της!) η συγγραφέας της.

    Να είσαι καλά για αυτή σου την ανάγνωση :)

    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή