Τετάρτη, 1 Ιανουαρίου 2014


Θα σε περιμένω στην άκρη του κόσμου. Μην αργήσεις

14 σχόλια:

  1. αρκεί να μη χάσεις παραπάνω χρόνο απ' ό,τι χρειάζεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγαλειοτάτη,
      Έχεις απόλυτο δίκιο. Πρέπει πάντα να βάζουμε και τους όρους μας. Αλλιώς χάνεται η παρτίδα (μη σου πω και το παιχνίδι).

      Να έχεις μια όμορφη μέρα!

      Διαγραφή
  2. euhomai na se vrei i hara sou to syntomotero
    kalimera M
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι οι γύρω μου το ίδιο εύχονται :-)))

      υ.γ.: Νομίζω έχω πάρει να ανηφορίζω ... Περίμενε την επόμενη ανάρτηση ;-)))

      Kisses!

      Διαγραφή
  3. Το whom it may concern...

    21/12/2011

    Θέλω να σαι στη μια άκρη του Κόσμου
    κι εγώ στην άλλη.
    Και μετά να γράψω
    να γράψω
    να γράψω
    γράμματα λέξεις και φράσεις...
    Όλων των ειδών τις λέξεις και τις φράσεις.
    Ό,τι υπάρχει...
    Να τις βάλω σε σειρά
    σαν μια σιδηροδρομική γραμμή
    κι ύστερα να πατήσω πάνω τους
    να κυλήσω πάνω τους
    μέχρι να φτάσω στο πλάι σου.
    Μονάχα μια φράση δε θα γράψω.
    Αυτή θα στην πω από κοντά.
    Θα στην ψιθυρίσω κολλητά στο αυτί.
    Όταν σε συναντήσω.
    “Σ'αγαπώ”
    Μέχρι το τέλος του Κόσμου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σχόλιό σου αυτό, δεν θέλω να το "ακουμπήσω" με κανένα σχόλιο. Ξέρεις νομίζω και μόνος σου την ομορφιά που κλείνει μέσα του.

      Ευχαριστώ πολύ που το μοιράστηκες εδώ μαζί μου/μας και ... keep writing :-)

      Διαγραφή
  4. α\υγ.
    σαν να τον περιμένεις να σου ζητήσει να χορέψετε μου ακούστηκε...όμορφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο χορός το έχει αυτό. Σε κάνει να νιώθεις πως ακροβατείς στην άκρη του κόσμου τρόπον τινά. Ένα λάθος βήμα κι έπεσες. Πότε χόρεψες τελευταία φορά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. η τελευταία φορά
    ή
    η τελευταία φορά που (θέλω να) θυμάμαι;

    ...τι αιώνα έχουμε σήμερα;
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαν να μου φαίνεται πως πρέπει να ξαναχορέψεις φίλε μου :-)

      Διαγραφή
  7. Η αγάπη θα σε βρει όπου και να'σαι!
    http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Albums&act=details&album_id=4677
    Θα είναι συνεπής στο "Ραντεβού" της.
    http://www.youtube.com/watch?v=_YfCwzxHc3U

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι δεν θα μπορούσες να προσθέσεις πιο σωστή "πινελιά" σε τούτη εδώ (Θεός να την κάνει) ανάρτηση :-) Εκπληκτική η Χαρούλα, εκπληκτικοί οι στίχοι, εκπληκτική κι εσύ για την επιλογή σου. Μου αναβαθμίζετε τις βλακειούλες μου και σας αγαπώ για αυτό :-)

      Διαγραφή
  8. Και χωρίς διαύλους κι οπτικοακουστικά
    ο έρωτας θα σε βρει...ξέρει από καρτέρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή