Πέμπτη, 6 Σεπτεμβρίου 2012

Ντυμένη αλήθεια

 Όλη η αλήθεια για τα ψέμματα και όλα τα ψέμματα για την αλήθεια


Ωραιοποιώ την πραγματικότητα.
So what?
Η αλήθεια μου
γυμνή
δεν έχει να μου προσφέρει
παρά μια λευκή εσθήτα.
Για να στολίσω τη ζωή
μου επιτρέπει να την ντύσω
με νέες πραγματικότητες
που εγώ έχω επιλέξει

Την υπεραπλουστεύω
φορτώνω στις πλάτες της την ηθική μου
μα αυτή συνεχίζει να υπάρχει μόνο
ως συνιστώσα της αγάπης.
Συγχωρεί και παραβλέπει
και ζει μόνο για μένα.
Δεν θα χρειαστεί ποτέ να την επιλέξω.
Είναι εγώ.


12 σχόλια:

  1. μια εσθήτα "βαριά" και πανέμορφη... όσο και αν κάποιες φορές πονάει τους ώμους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' αυτό συμφωνούμε. Βαριά και πανέμορφη. Μα έχει και άσχημο πρόσωπο η αλήθεια. Το δείχνει σπάνια κι εύχομαι να μην το δεις (ούτε κι εγώ).

      ένα όμορφο κυριακάτικο βράδυ να έχεις φιλενάδα!

      Διαγραφή
  2. Σε επιλέγει κι αυτή μερικές φορές ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, σε επιλέγει. Κι ας μην θες. Γιατί είσαι αυτή ;-)

      Αμέτρητες καλησπέρες (όχι, αν θες μέτρα τες ;-))

      Διαγραφή
  3. αφήνω ένα πετραδάκι (η ρεβύθι αν προτιμάς) στη διακλάδωση του 13ου στίχου.
    «μα αυτή συνεχίζει να υπάρχει…κτλ.»
    Αν δεν αλλάζει το υποκείμενο, παραμένει δηλ. η αλήθεια ως υποκείμενο, τότε εκείνη είναι μια συνιστώσα της αγάπης, που συγχωρεί και παραβλέπει και ζει μόνο για σένα, που είναι εσύ.

    Γυρνάω στο ρεβύθι μου και παίρνω τον άλλο δρόμο. Σ’ αυτόν είναι η ηθική σου που συνεχίζει, συγχωρεί και παραβλέπει, που είναι εσύ.

    και οι δυο δρόμοι καταλήγουν σ’ εσένα. Αλλά, είσαι η αλήθεια σου ή η ηθική σου;

    μπορεί βέβαια , η αλήθεια σου να είναι η ηθική σου, ή η ηθική σου να είναι η αλήθεια σου…

    το ζήτημα, που όμως θα μείνει μετέωρο προς το παρόν, είναι πόση απ’ την αλήθεια σου και πόση απ’ την ηθική σου είσαι εσύ - και όχι εσύ μέσα από προκάτ αλήθειες και ηθικές αρχές με τις οποίες άπαντες έχουμε έρθει σε επαφή κι έχουμε επηρεαστεί σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό…

    υγ. άλλη μια ενδιαφέρουσα κουβέντα…(νομίζω)

    υγ2. καλησπέρες και καλό Σαββατοκύριακο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ηθική μου ορίζει την αλήθεια μου (λέω εγώ - Δεν ξέρω αν ισχύει για όλους αυτό) και η ηθική μου (και κατά συνέπεια η αλήθεια μου) όση επιρροή και να έχει υποστεί από προ-υπάρχουσες αλήθειες, είναι πάντα εγώ. Όπως και η ίδια εγώ (όση επιρροή και να έχω υποστεί από γύρω μου) συνεχίζω να είμαι πάντα εγώ.
      Δεν ξέρω αν σε κάλυψα, δεν ξέρω καν αν κατάλαβα το ερώτημα σωστά, οπότε-όποτε το συζητάμε :-)Σήμερα δεν κοιμήθηκα και καλά γιατί με ενοχλούσε ένα μπιζέλι που βρήκα κάτω από το στρώμα. Άλλη φορά που θα είμαι ξεκούραστη, συνεχίζουμε :-)

      Καλό βράδυ κοντορεβυθούλη (από τη μυθολογία το γυρίσαμε στα παραμύθια?)


      Διαγραφή
  4. Την καλησπέρα μου.
    Τις αλήθειες πλέον δεν τις αναζητώ.
    τις φτιάχνω.
    Και σου εύχομαι να απολαμβάνεις τις πραγματικότητές σου με αγαθή τύχη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα πιπεράτε!

      Συμφωνούμε λοιπόν και σε αυτό :-) Εσύ τις φτιάχνεις, εγώ τις ντύνω, κι οι δυο ας τις απολαύσουμε. Με όλες τις αισθήσεις :-)

      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  5. Και τόσο απλά, μπορούμε να πούμε πως η ζωή είναι απλή μες την πολυπλοκότητα της!

    ΑΦιλιά, καλή φθινοπωρινή και υπέροχη...απόλαυση! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αιναφετς,

      Έτσι ακριβώς θα ήταν, αν δεν μας αφορούσε προσωπικά καθώς όπως λένε, απλό (ή αυτονόητο) είναι μόνο οτιδήποτε αφορά τους άλλους ;-))))))

      Μάαακια!!!!

      Διαγραφή
  6. Καλησπέρα...

    Εύχομαι να "ντύσετε" την αλήθεια σας όμορφα, και να την χαρείτε όσο σας αξίζει....

    Και να περνάτε καλά μαζί της ....γιατί μπορείτε- όλοι μπορούμε να περνάμε καλά μέσα στην αλήθεια μας...είναι μοναδική για τον καθένα μας και μας αξίζει να την χαιρόμαστε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ και ανταποδίδω φυσικά με ένα τραγούδι: http://youtu.be/O6G3hUtu150

      Καλό απόγευμα αγαπητέ!

      Διαγραφή