Δευτέρα, 27 Αυγούστου 2012

Αυτόματη γραφή - τράβα βρες....





Επιλέγω αυτόματα
τη μικροσκοπική πιθανότητα
μια ξεχασμένη ύπαρξη
να διαταράξει τα νερά της λίμνης μου
αντί να περιμένω τη δευτέρα παρουσία
να επιβραβεύσει την υπομονή μου
όσο θα διώχνω αυτούς που πετάνε μικρά πετραδάκια
στα γαλήνια νερά μου.
Έμαθα πριν αιώνες βλέπεις
να επιβραβεύω και να τιμωρώ 
μόνη μου τον εαυτό μου


Ακόμα και κάτω από τα σεντόνια μου
η ησυχία είναι εκνευριστική
Διαλέγω για τις παρατηρήσεις μου
τις ταραγμένες νύχτες
που όλα μοιάζουν να θολώνουν
που δε βλέπω καθαρά
και γιαυτό μεμιάς όλα γίνονται ξεκάθαρα
Η όραση είναι μόνο μια από τις πέντε αισθήσεις
και πολλές φορές, δουλεύει παραπλανητικά
Τουλάχιστον, όταν δουλεύει μόνη της


Δεν χρειάζεται καν να φωνάξεις το όνομά μου
για να σε νιώσω στο σκοτάδι.
Σαν αγριόγατα θα σε βρω -με σβησμένα φώτα-
Θέλω απλά να καταλάβεις αυτό που δεν φαίνεται.
Πάντα επιδαψιλεύω τις γνώσεις μου στα θύματά μου
για να αποδεχτούν εκ προοιμίου τη ματαιότητα της μάχης
και να έχω τη νίκη, πριν καν τη ζητήσω
Μα τι να κάνεις το απόλυτο τίποτα, στο απόλυτο μηδέν?
ή μήπως και μόνο γιαυτό "όλα ακόμη παίζουν?"

Αυτόματη γραφή είναι ένας τρόπος γραφής κατά την οποία η σκέψη εκφράζεται ελεύθερα και αυτόματα, χωρίς εμπόδια και περιορισμούς από τους κανόνες της λογικής. Τον όρο καθιέρωσε ο Γάλλος λογοτέχνης Αντρέ Μπρετόν στο Πρώτο Μανιφέστο του υπερρεαλισμού που δημοσίευσε το 1924.






8 σχόλια:

  1. Πράγματι. Θα μπορούσε να είναι κι ο τίτλος ;-)

    Χαίρομαι που το ταξίδι σου σ'έστειλε από δω.

    Τις καλημέρες μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. http://www.youtube.com/watch?v=Z9daYHvQC9w
    νάμαστεεε
    χχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μάλιστααα....φαντάζομαι ότι μαντεύεις την αγαπημένη μου ερωταπόκριση, έτσι? : What is madness? Our forgotten way ;-)(αν κατάλαβα καλά).

      Μόνο σε ένα δε συμφωνώ. Ίσως δεν το κατάλαβα και σωστά. Θα μαντέψεις ποιο ή να πω?

      Πάντως είναι υπέροχο Xtina μου! It makes you think... Σε ευχαριστώ πολύ!



      Διαγραφή
  3. ναι, κι εγώ δεν συμφωνώ σε κείνο το ένα-σαν να ξεκολλάει απ'όλα.αλλά ίσως να χωλαίνει κι η μετάφραση.κι εγώ έτσι τα αντιμετωπίζω, σαν ευκαιρία για να ειδωθεί μια άλλη όψη των πραγμάτων.κι ό,τι μας αρέσει το κρατάμε, ό,τι δεν μας ταιριάζει το αφήνουμε, έχοντας επίγνωση του φάσματος των ενδεχομενικοτήτων.
    κι εγώ σ'ευχαριστώ πολύ εΜ-το κράτησα και στο δικό μου βλογ να το θυμάμαι..
    χ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. βέβαια κοίτα πώς τοποθετείται:λέει πως ο χειρότερος εχθρός είναι ο εαυτός μας.οπότε επαναστατεί κανείς ενάντια στον εαυτό του για να βρει την ομορφιά.κι αυτό μπορεί να τον οδηγήσει στη ζωή ή στο θάνατο.αυτή είναι η ερμηνεία μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μάλλον μπερδευτήκαμε.
    Η ερώτηση που αφορά την τρέλα είναι το αγαπημένο μου σημείο και συμφωνώ απόλυτα και με το βίντεο και με εσένα. Και φυσικά το επεξήγησες πάλι με έναν μοναδικό τρόπο. Έχεις έναν ιδιαίτερο τρόπο να εξηγείς τα λόγια των άλλων, να βγάζεις συμπεράσματα που ούτε ο ίδιος δεν έχει καταφέρει και να τα κάνεις όλα να μοιάζουν ξεκάθαρα, το ξέρεις, ε?

    Το σημείο που δεν πολυκατάλαβα είναι αυτό για την ευτυχία. Η ευτυχία είναι αναπόφευκτη? Μακάρι να έχει δίκιο σαφώς, μα εμένα μου μοιάζει το πιο δύσκολο πράγμα. Τουλάχιστον το να την αντιληφθείς. Πολλές φορές πέφτεις πάνω της και δεν το αντιλαμβάνεσαι :-)


    ΑπάντησηΔιαγραφή