Δευτέρα, 16 Ιουλίου 2012

Συναισθησία

Γεύση από 27 κατακόκκινα χρόνια κι ακόμα αναζητάω το κορμί σου.
Άκου - το σώμα μου τραντάζεται απ' τον πόθο.
Δες - τ' ανήσυχα βράδια ουρλιάζω από έρωτα.
Τίποτα κοινό δεν καθόρισε τους στόχους μας, ούτε φώτισε το δρόμο μας.
Πανδαισία χρωμάτων οι ήχοι της ζωή μας.
Η διαφορετικότητα, μας χάρισε όλα τα χρώματα.

Μάθαμε ο ένας στον άλλον αγγίγματα  που δεν θα καταφέρει πια κανείς άλλος. Ήχοι και γεύσεις διαφορετικές, μα τις γευτήκαμε. Για μια νύχτα ακόμη, χάιδεψε τη θλίψη μου για όσα δεν καταλαβαίνω κι άφησέ με να είμαι για σένα ο,τι μπορώ.

Συναισθησία ονομάζεται η νευρολογική ανάμιξη των αισθήσεων. Ένας άνθρωπος που χαρακτηρίζεται από συναισθησία είναι δυνατό, για παράδειγμα, να "ακούει" τις οσμές, να "βλέπει" τους ήχους και να "μυρίζει" τους ήχους. Το συχνότερο είδος συναισθησίας είναι το να βλέπει κανείς ήχους και το να συνδυάζει αυτόματα αριθμούς με συγκεκριμένα χρώματα.

17 σχόλια:

  1. M at her best!

    Έτσι μου 'ρχεται να "παραγγείλω" ανάρτηση για την ενσυναίσθηση. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. λες να μας έρθει όλος ο Fichte κατακέφαλα;

      Διαγραφή
    2. Να, βρήκαμε ποιος θα μας βοηθήσει με μια ανάρτηση για την ενσυναίσθηση...ε? Happypepper? Τι λες?

      Διαγραφή
  2. Ω, ευχαριστώ γλυκιά μου :-) Να "παραγγείλεις" ό,τι θες αλλά δεν ξέρω αν "το' χω"...;-) Θα ψάξω κι αν το βρω...

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. the sun smells too loud

      Συναισθησία μήπως;! Το άκουγα και σκέφτηκα το ποστ σου.

      Διαγραφή
    2. Τι όμορφο κομμάτι!

      Πολύ μου άρεσε που σκέφτηκες το πόστ μου...Είδες τελικά...άλλη φορά μπορεί να κάποιος να σκεφτόταν, τι χαζός τίτλος (το διαφορετικό το κριτικάρουμε τόσο εύκολα....)

      Ευχαριστώ που το μοιράστηκες! Να είσαι καλά κοριτσάκι! Φιλί!

      Διαγραφή
  3. τίποτα κοινό δε φώτισε το δρόμο σας.
    τα διαφορετικά «φώτα» όμως ήταν ευτυχής
    προϋπόθεση αφού έδιωξαν το σκοτάδι
    από κάθε πιθανή κρυψώνα αφενός,
    αλλά είχαν την κατάλληλη ένταση ώστε να
    μη χαθεί η μαγεία (τα «άκου» και «δες»)
    και για να μη σωθεί η μαγιά όσων δεν
    καταλαβαίνετε ο ένας στον άλλο ώστε
    πάντα να μένει στον ουρανίσκο η υπέροχα
    υπόξινη ανάμνηση μιας φέτας προζυμένιου
    ψωμιού !

    όμορφο κείμενο, και η (σοφή) τοποθέτηση
    του απόλυτου αριθμητικού (27) κόβει ,
    δίκην μαχαιριού, κάθε πιθανότητα διττού
    νοήματος (ευφυές !!!)

    υγ. τελικά είμαι μεγάλο νούμερο ! όλο με
    νούμερα (αριθμούς) ασχολούμαι αυτή
    τη βδομάδα ! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κώστα,

    Ευχαριστώ πολύ για το όμορφο σχόλιο. Κάποιες φορές νομίζω ότι πραγματικά μπαίνεις στο κεφάλι μου :-)

    Όσο για την ευφυΐα μου, αυτή δυστυχώς περιορίζεται απλώς στο να διακρίνω το πραγματικό από το φανταστικό (και ελπίζω να μην μου αρχίσεις τώρα τις θεωρίες περι αντίληψης του πραγματικού).
    Για το 27 τώρα...όλοι έχουμε τέτοια νούμερα στη ζωή μας, άλλοι μικρότερα, άλλοι μεγαλύτερα, μα εμείς τα επιλέγουμε και οφείλουμε να τα στηρίζουμε, δε συμφωνείς?

    υ.γ.: η σχέση των μαθηματικών με τη ζωή είναι τόσο αποδεδειγμένα τεράστια που μόνο γινόμενος νούμερο τελικά ζεις (τι είπα τώρα...)

    Η αλήθεια είναι πως μου έβαλες δύσκολα αυτές τις μέρες...

    Αντε βρε, καλό απόγευμα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η σωστη συνταγη δινει το σωστο αποτελεσμα. Κι αν, οταν επιλεγεις τα υλικα, σου φαινονται αταιριαστα, μονο το παντρεμα τους μπορει να σε επιβεβαιωσει ή να σε διαψευσει.

    Η μονη συναισθηση που σκεφτομαι οτι αντιλαμβανομαι, ειναι οταν μερικες φορες μου ερχονται μυρωδιες κοιτωντας μια φωτογραφια ή ενα βιντεακι :)

    Καλο απογευματακι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Dee dee μου ένα δίκιο το έχεις αλλα πόσο δύσκολο φαντάζει κάποιες φορές να είσαι τόσο διαφορετικός απο τον άλλον... Κάποιες στιγμές αποζητας απλα κοινές αναφορές, όσο ελάχιστες:) έλλειψη αυτών βεβαίως βουλευτηκα στον συμπληρωματικό μου ρόλο και ας ειναι καλα οι φίλοι που μου προσφέρουν την ισορροπία μέσα απο κοινές οπτικες. Φίλοι σαν κι εσένα κοριτσάκι :) σε φιλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν φανταζεσαι ποσο σε καταλαβαινω σε αυτο το θεμα.... και ολα τα ερωτιματικα που αιωρουνται μονιμα σε ενα ζευγαρι που μεσα στα χρονια επιβεβαιωνουν το "τα ετερωνυμα ελκονται".... ειναι πολλες οι στιγμες που το διαψευδουμε πανηγυρικα ;)

      Διαγραφή
    2. Ακριβώς! Σε ευχαριστώ για την στήριξη. (Γιατί το έτερον μου ήμισυ προσπαθεί νομίζω να με βγάλει τρελή ....χαχα!)

      υ.γ.:ωραίο αυτό το βουλεύτηκα που σου έγραψα πιο πανω, ε? βολεύτηκα ήταν σαφώς :-)

      Διαγραφή
  7. Χμμμμ το 'χεις με τα ερωτικά! ;))

    xxξι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. χμμμμ...αυτό θα το πάρω ως κοπλιμέντο :-)))

    Ευχαριστώ ξι!!

    Besitos!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συν-αισθάνομαι/
    Συναισθητικός
    Αισθαντικός
    Αισθητηριακός
    Αισθητικός
    Ενσυναίσθηση (Enfuhlung - βλ. Fichte)
    κτλ, κτλ,
    ΑΝ ΤΑΡΑΚΟΥΝΙΕΤΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΣΟΥ, ΤΟΤΕ Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΗ. Σκέψου τόσους ανθρώπους που οι αισθήσεις τους δεν συντονίζονται και το κέντρο βάρους του συναισθητικού τους κόσμου δε μετατοπίζεται. Η κατάρα της ευστάθειας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα χαρούμενε!

    Με αυτό το σχόλιο κατέκτησες μια θέση στην καρδιά μου ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. 27 κατακόκκινα; ροζ - καφέ θα τα έλεγα.. :)

    #marilous07@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή