Παρασκευή, 21 Ιουλίου 2017

Στον άγνωστο εραστή

Πέντε αισθήσεις και εκατομμύρια ερεθίσματα.
Άπειροι πομποί κι εγώ μόνος και αποσυντονισμένος δέκτης.
Πατάω το κουμπάκι και περιμένω. Το δωμάτιο θα γεμίσει από τη μυρωδιά που ακόμα πιστεύω πως ποτέ δεν θα συνηθίσω. Καφές. Για να επιταχύνω το σώμα. Η σκέψη μου έχει ήδη επιταχύνει οκτώ ώρες. Σε μια άλλη ήπειρο, που δεν ξέρω τι καφέ πίνεις τα πρωινά, ποια μουσική ακούς όταν χαλαρώνεις, σε ποια μεριά του κρεβατιού σ' αρέσει να κοιμάσαι. Ποτέ δεν θα μάθω. Άγνωστη η κάθε μικρή καθημερινότητα και για αυτό αλώβητη. Δεν την τρομάζει το βουητό απ'τις στροφές του πλυντηρίου που στύβει όσα ντύσαμε τις ζωές μας.
Δεν θα σε χρειαστώ ποτέ κι έτσι ποτέ δεν θα με απογοητεύσεις -πάντα και πέρα από όλα αυτά εσύ.  Εκεί να μείνεις. Μ' ακούς; Δεν θέλω να  στρογγυλοκαθίσεις στον καναπέ μου. Να παραμείνεις ένας θνητός, εκθρονισμένος θεός θέλω. 




.

34 σχόλια:

  1. Μμμ, να που εκπέμπεις σήμα (και τι σήμα..)
    σου εύχομαι να φτάσει στον παραλήπτη
    και να έρθει το πρωινό του κόσμου εκείνου που θα φτιάξετε μαζί, πίνοντας απ'την ίδια κούπα καφέ, θρονιασμένοι ο ένας στην αγκαλιά του άλλου, αθάνατοι
    χ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ και να'ξερες τι είπες!! (ξέρεις δηλαδή, αλλά να ήξερες πως το ερμήνευσα :-) Πολύ φοβάμαι πως η οικειότητα σκοτώνει και τελικά....κουράστηκα να "σκοτώνω" τους αγαπητικούς μου :-)))(όσους τέλος πάντων είχα-μη φανταστείς κι εσύ τώρα πολλούς ;-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφόσον δεν θα τον χρειαστείς ποτέ, ποιος ο λόγος που τον αναφέρεις?

      Αχ,, γυναίκες....

      Διαγραφή
    2. Aν ήταν βρε Gyro να γράφω μόνο ότι χρειάζομαι δεν θα έγραφα τίποτα.... Αχ! Άντρες! Υ.γ : πειραχτηρι εισαι, ε?

      Διαγραφή
    3. είναι τόσο μεγάλο αυτό το θέμα..σίγουρα βοηθάει το να συνδέονται οι άνθρωποι και με κάποιο κοινό στόχο-να μην βάζει ο ένας τον άλλο απέναντι κατοπτρικά, γιατί είναι βέβαιο ότι κάποια στιγμή θα στραβώσει.
      θεωρητικά,το έχω εμπεδώσει!στην πράξη κολλάει το πράγμα :-))
      (κάποτε μπορεί, γιατί όχι;ωραία θα ήταν να μου πεις την ερμηνεία σου)
      φιλιά Μ

      Διαγραφή
    4. Τρελαίνομαι για πείραγμα.

      Διαγραφή
    5. Κι εγώ για αυτό το νου σου :-)))

      Διαγραφή
    6. Xtina,
      ήταν απλά ο τρόπος που έθεσες την αθανασία στο σχόλιό σου, σε σχέση με τον έρωτα, που με έκανε να συνειδητοποιήσω πως εγώ κάνω ακριβώς το αντίθετο: του κάνω ευθανασία, μόνο και μόνο για να μην πεθάνει. Αυτό, αν το ακούσεις έτσι, φαίνεται "κάπως", όμως οι παράμετροι Xtina μου είναι αυτοί που συνήθως παίζουν τον σημαντικότερο ρόλο. Γιατί πάντα θεωρούμε δεδομένο π.χ. ότι υπάρχει μόνο ένας έρωτας? Και στην τελική, για να υπάρχει μόνο ένας, δεν πρέπει να "σκοτώσουμε" -τρόπον τινά-τους άλλους? Δεν ξέρω αν καταλαβαίνεις...αλλά το εύχομαι :-)))

      Διαγραφή
    7. θα μιλήσουμε εξαντλητικά, θα σου πω πως για μένα ο έρωτας είναι ένας με πολλά πρόσωπα, κι αυτά τα πρόσωπα μπαίνουν σε μια ακολουθία που ορίζεται από τα βάθη της μνήμης μας, και πως η αθανασία είναι η υπέρβαση των ατόμων σε μια ευρύτερη αλήθεια (την αλήθεια του έρωτα-τι άλλο να είναι η έκσταση παρά η υπέρβαση του εαυτού, του νόμου), θα σου πω και τους πόνους μου, και τους φόβους μου, κι άλλα πολλά.και μετά, θα φέρω στο νου μου την εικόνα του, εκείνου του ξένου, του άγνωστου.και θα σου πω "δεν ξέρω γιατί.όμως είδα την ψυχή μου"

      μια άλλη μέρα, κάποτε, θα σου πω πως είναι να βάζεις πλυντήριο και να φτιάχνεις ποπκορν στο μικροκυμάτων μαζί του και να πληρώνεις λογαριασμούς.τώρα δεν μπορώ :-)

      Διαγραφή
    8. Xtina μου, όντως με εξάντλησες ;-)Με αυτόν τον μοναδικό και υπέροχο τρόπο που σου αφήνει τελικά ένα πλατύ - μα πραγματικά πλατύ χαμόγελο στα χείλη. Πήρες το μέσα μου και μου το πέταξες στη μούρη. Και με άφησες να ατενίζω τα πρόσωπα του έρωτά μου και να σκέφτομαι (για ακόμα μια φορά) πόσο όμορφο είναι όταν ο άλλος διαβάζει εσένα καλύτερα από ότι εσύ ο ίδιος τον εαυτό σου.

      Σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  3. η αγωνία του δέκτη πριν την εκπομπή
    ή πιο σωστά η παραίτηση του δέκτη
    από την τρικυμία εκπομπών.

    στην τρίτη παράγραφο…
    Αποτροπή με θυμό («δε θα σε χρειαστώ»- φαρμακερή ατάκα) και συγχρόνως έκκληση\πρόσκληση: Μείνε μακριά ως θεϊκό πλάσμα της φαντασίας μου («μ’ ακούς;» - αλλά εννοώ «μη μ’ ακούς»…), μη γίνεις καθημερινότητά μου, μη με αφήσεις να σε βαρεθώ.

    Όμορφο κείμενο, παλλόμενο !

    υγ. το μνημείο του «ήρωά» σου:
    http://staseis.files.wordpress.com/2012/07/o-agnostos-erastis.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσως να 'ναι κι έτσι:-)
      Ίσως πάλι αυτό το "μ' ακούς?" να απευθύνεται εμμέσως -πλην σαφώς- στον δέκτη και όχι στον πομπό και να εννοείται: "κράτησέ τον εκεί. Ακούς?" Και καλά μιλάω σ' άλλον κι άλλος να ακούει :-))) Ποιός ξέρει τι να σκέφτηκε πάλι αυτή η Μ...

      υ.γ.: Ή είσαι ΠΟΛΥ γρήγορος ή ήδη έχεις δημιουργήσει τα πάντα! Και στις δύο περιπτώσεις...μπραβο σου!. Ο άγνωστος εραστής μου φαντάζομαι θα είναι τρομερά περήφανος για το μνημείο του αυτό :-)))

      Διαγραφή
  4. "Δεν θα σε χρειαστώ ποτέ κι έτσι ποτέ δεν θα με απογοητεύσεις."
    Απόλυτο κι ενθρονισμένο από μόνο του. Αν μπορώ να είμαι ο εαυτός μου και να μην αφήνομαι "να χρειαστώ", είναι μια χαρά. Ειδάλλως θέλει πολύ προσπάθεια καλή μου. Και γιατί να μπω στη διαδικασία να προσπαθήσω να μην το ζήσω; Ας το ζήσω και βλέπουμε λέω... Μία η άλλη θα μου ΄ρθει.
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μισοάγνωστη,

      Έλα ντε...γιατί να μπω στη διαδικασία να προσπαθήσω να μην το ζήσω? Δεν έχω απάντηση...αν είχα, θα ήμουν ισορροπημένη και αν πω κάτι τέτοιο θα πω ψέμματα και δεν το θέλω :-)))
      Ναι, ναι ξύπνησα με κέφια σήμερα:-)
      αλλά ξέρεις τι σκέφτομαι? Δεν μπορείς (και αν με ρωτήσεις δεν χρειάζεται) να τα ζεις και όλα. Εξαρτάται πάντα βέβαια, πόσα είσαι διατεθειμένος να ρισκάρεις ...και η ηρωίδα μου προφανώς δεν είναι διατεθειμένη να ρισκάρει πολλά :-)) Άρα μάλλον όντως δεν το χρειάζεται :-))

      Διαγραφή
  5. Ό,τι πιο τέλειο έχεις γράψεις, νομίζω. Δηλαδή είμαι σίγουρη.

    Καλημέρα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα ξι!

      Σε ευχαριστώ θερμά :-))) Το ξέρεις πως το εκτιμώ, ε?

      Φιλί γλυκό, καμπυλωτό γράμμα :-)

      Διαγραφή
  6. δεν το περίμενα να με πιάσει, αλλά κοίτα που μου ριξε μια. περίεργο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρόσεχε κι εσύ λίγο βρε παιδί μου! Να είσαι πάντα σε εγρήγορση πρέπει. Ποτέ δεν ξέρεις από που θα σου'ρθει :-)))

      Καλό απόγευμα!!!

      Διαγραφή
  7. Προσεχτικότατος είμαι! Αλλά με βρήκε στο πρόσφατο "αχίλλειο" σημείο, παρότι καλοκρυμμένο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χμμμ! εκθρονισμένος θεός και θνητός συγχρόνως.... Χμμμ!
    Αυτό μου θυμίζει πως όλοι οι αθάνατοι έχουν ημερομηνία λήξεως....

    ... πολύ μου άρεσε η ποιητική σου διάθεση.
    νάσαι πάντα καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δρ! Σκεπτικό σε βρίσκω:) αλλα καταλαβαίνω πως το αθάνατο δεν ειναι αυτού του κόσμου και για αυτο δεν μπορει να διαρκέσει. Έχεις δίκιο σαφώς. Να όταν λέμε θεός μη φανταστείς κι εσυ κανέναν Δια, βρε παιδι μου...τον έρωτα θέλω παντα να μπορώ να βλέπω μέσα του. Γυναίκες! Ευχαριστώ για το πέρασμα και το σχόλιο! Να περνάς καλα εκεί στα ξένα, ε;

      Διαγραφή
  9. Ο τίτλος έχει μια αντινομία, άγνωστο εραστή μόνο βραδιά καρναβαλιού θα συναντούσες. Νομίζω ο κατά φαντασίαν εραστής θα πήγαινε καλύτερα ή την λέξη εραστής πρέπει ν' αλλάξεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα ακριβώς αυτή την αντίθεση ήθελα να τονίσω φίλε μου :) . Να τον κράτηση πέρα απο τη γνωστή και γνώριμη καθημερινότητα θέλω. Στα ματιά μου απευθύνομαι. Η οικειοτητα απομυθοποιει. Ευχαριστώ για το πέρασμα! Καλή συνέχεια :)

      Διαγραφή
  10. άλλη οπτική!πολύ μου άρεσε..
    ανάγκη για άγνωστο...που πάντα σχεδόν προκαλεί μια τάση φόβου..αλλά και ονειροπόλου!
    ανάγκη το έχουμε..με το πραγματικό ζεις..με το ιδανικό υπάρχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσθεσες μια ωραία πινελιά στο όλο με το σχόλιο αυτο;) σε ευχαριστώ! Υ.γ. Χορεψατε στο νερό; Πως πήγε; Είμαι εκτός της βάσης μου αυτές τις μέρες. Μόλις επιστρέψω θα σε επισκεφθώ στον κήπο σου;)

      Διαγραφή
  11. μ αρέσει να αλληλοσυμπληρώνομαι με τους άλλους!:)
    ευχαρίστηση μου!
    χορέψαμε!ήταν ωραίο,νομίζω!αν και έχω τραυματισμό στο πόδι!βλέπεις εκτός από τα υπόλοιπα..που είναι υπο διάλυση..είναι και οι πισίνες στο Οάκα!πάτησα ξυράφια!άτομα σαν κι εμένα..περπατάνε χωρίς να νοιώθουν!:P:P
    θα περάσει όμως!
    ευχαριστώ που ρωτάς αγαπητή!!
    όταν επιστρέψεις..έλα στο κήπο της καρδιάς!μαραζώνει..που μαραζώνει!:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Απαντήσεις
    1. Α καλημέρα couceau rouceau! Αγαπημένη μου ατάκα η συγκεκριμένη :-) Όμως νομίζω πως προσωπικά εδώ και χρόνια δεν εύχομαι. Αποφασίζω και πράττω :-))) Ζήστο ή σβήστο που λένε...και σβήνω πολλά τελευταίως. Μάλλον θα φταίει που δεν θέλω να τα ζήσω :-)))

      υ.γ.: για το καλως ήρθες, συνηθίζω να στέλνω τραγουδάκι: πιάσε ! http://youtu.be/YUtZ7uF-JyM

      Διαγραφή
  13. Να το προσαρμόσω στα δικά μου δεδομένα;

    Είναι μια ατάκα που λέω: ο καλύτερος τρόπος να ξεπεράσεις έναν πειρασμό, είναι να υποκύψεις σ' αυτόν....
    Όμως όταν δεν θες να ξεπεράσεις κάποιον , τον αφήνεις εκεί που είναι...άγνωστος εραστής , γνωστός σαν πρόσωπο ,αλλά άγνωστος σαν εραστής...αν τον κάνεις εραστή , θα χαλάσεις την μαγεία να τον ονειρεύεσαι όπως εσύ τον θέλεις να είναι...γιατί δεν τον δοκίμασες...τον αφήνεις εκεί να είναι πειρασμός....να στοιχειώνει τις νύχτες σου ....να γεμίζει την φαντασία σου με όσα εσύ θέλεις να γεμίζει...με όσα σου λείπουν...άγνωστος εραστής αλλά ιδανικά πλασμένος στην φαντασία σου...ενσαρκώνει φαντασιώσεις και δρα όπως το λαχταράς εσύ και θέλεις εσύ να δρα....

    Ο καλύτερος τρόπος είναι να μείνει άγνωστος εραστής....ποτέ να μην αποκαθηλωθεί από το ιδανικό βάθρο που τον τοποθέτησες, έτσι ώστε πάντα να σε καλύπτει , στις νύχτες που ξαγρυπνάς, να τον φωνάζεις στην φαντασία σου , να έρχεται στα όνειρά σου και να σε γεμίζει με ελπίδες ....ότι είναι εκεί και σε περιμένει ....να κάνεις την κίνηση και θα σου δωθεί, μόλις και μόνο όταν εσύ είσαι έτοιμος να δεχθείς όσα ΜΠΟΡΕΙ να σου δώσει ...και μόνο αυτός το μπορεί....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να το προσαρμόσω στα δικά μου δεδομένα;

    Είναι μια ατάκα που λέω: ο καλύτερος τρόπος να ξεπεράσεις έναν πειρασμό, είναι να υποκύψεις σ' αυτόν....
    Όμως όταν δεν θες να ξεπεράσεις κάποιον , τον αφήνεις εκεί που είναι...άγνωστος εραστής , γνωστός σαν πρόσωπο ,αλλά άγνωστος σαν εραστής...αν τον κάνεις εραστή , θα χαλάσεις την μαγεία να τον ονειρεύεσαι όπως εσύ τον θέλεις να είναι...γιατί δεν τον δοκίμασες...τον αφήνεις εκεί να είναι πειρασμός....να στοιχειώνει τις νύχτες σου ....να γεμίζει την φαντασία σου με όσα εσύ θέλεις να γεμίζει...με όσα σου λείπουν...άγνωστος εραστής αλλά ιδανικά πλασμένος στην φαντασία σου...ενσαρκώνει φαντασιώσεις και δρα όπως το λαχταράς εσύ και θέλεις εσύ να δρα....

    Ο καλύτερος τρόπος είναι να μείνει άγνωστος εραστής....ποτέ να μην αποκαθηλωθεί από το ιδανικό βάθρο που τον τοποθέτησες, έτσι ώστε πάντα να σε καλύπτει , στις νύχτες που ξαγρυπνάς, να τον φωνάζεις στην φαντασία σου , να έρχεται στα όνειρά σου και να σε γεμίζει με ελπίδες ....ότι είναι εκεί και σε περιμένει ....να κάνεις την κίνηση και θα σου δωθεί, μόλις και μόνο όταν εσύ είσαι έτοιμος να δεχθείς όσα ΜΠΟΡΕΙ να σου δώσει ...και μόνο αυτός το μπορεί....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εσύ xrhxa καταλαβαίνεις πολλά ... ίσως χρειαστεί να σε σκοτώσω κάποτε...

    Πάντως, σοβαρά τώρα...πολύ όμορφο σχόλιο! Νομίζω ότι με συγκίνησες ;-) Δεν θα γράψω τίποτα παραπάνω. Τα είπες όλα εσύ. Σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλησπέρα αγαπητή....

    Αν κατάλαβα πολλά...τότε... θα προτιμούσα να κρατήσω την απόσταση , έτσι ώστε να μην με φτάνουν τα βόλια σας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω, μα φιλτατε μη φοβάστε. Το μόνο όπλο που ξέρω να χρησιμοποιώ ειναι το χιούμορ (που σκοτώνει η παγώνει ενιοτε) οπότε το πολυ-πολυ να σας δροσισω:-)

      Διαγραφή