Τετάρτη, 27 Ιουνίου 2012

Χρωματικές Απορίες



Εγκλωβισμένο το μυαλό
σε ένα μπλε κελί 
ονειρεύεται μια ένωση
με κόκκινους κύκλους
Η φαντασία του καθορίζει
την πραγματικότητα που θα επιλέξει
όσο η οικειότητα
(με μονότονα τικ-τακ)
μετρά τη διάρκειά της
Ο έρωτας οφείλει στον εαυτό του
ένα μυστήριο
Μπορείς όμως να αγαπήσεις
κάτι που δεν καταλαβαίνεις?

Κόκκινο
Άνθρωποι που το προτιμούν χαρακτηρίζονται από: πάθος, σεξουαλικότητα, ενεργητικότητα, αυθορμητισμό, διέγερση, επιθετικότητα, δύναμη, κίνδυνο, φιλοδοξία, επαναστατικότητα.
Άνθρωποι που το αποφεύγουν χαρακτηρίζονται από: υπερβολική ενεργητικότητα και αυθορμητισμό, κυκλοθυμία, εγωκεντρισμό, ή να έχουν έντονο πρόβλημα να συναναστραφούν με ανθρώπους που έχουν αυτά τα χαρακτηριστικά. Δεν αποκλείεται να έχουν φοβίες που δεν έχουν καταφέρει ακόμα να αντιμετωπίσουν και να απορρίπτουν την ίδια τους την δυναμικότητα.

Μπλε
Άνθρωποι που το προτιμούν χαρακτηρίζονται από: ψυχραιμία, ονειροπόληση, ειρήνη, ανάπαυση, αφοσίωση, οργάνωση, λογική, νοσταλγία, αλήθεια. Το σκούρο μπλε χαρακτηρίζει μελαγχολία.
Άνθρωποι που το αποφεύγουν χαρακτηρίζονται από: πειθαρχία και εργατικότητα. Έχουν αποφασίσει το τι θέλουν από την ζωή τους και αρνούνται να αποκλίνουν από αυτόν τους τον στόχο έστω και στο ελάχιστο.


25 σχόλια:

  1. Φαντάσου τώρα το γιν-γιανγκ με αυτά τα δύο χρώματα. Αυτή είναι η λύση νομίζω. Για πολλά "ανεξιχνίαστα" προβλήματα...Νομίζω εσύ ήδη ξέρεις ότι όλα ξεκινάνε από το μυαλό μας, ε; (παραπιπτόντως αυτή τη συζήτηση είχα σήμερα με την αγαπημένη μου αδερφή :-) ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι, όλα ξεκινάνε από το μυαλό. Αρκεί να μην πεθαίνουν κι εκεί ;-) Αυτό τουλάχιστον το οφείλεις στον άλλον. Γιατί μπορεί τα ετερώνυμα να έλκονται, αλλά για πόσο μπορούν να μείνουν μαζί αν δεν κάνουν αυτό που κάνει το γιν-γιανγκ: "το μικρό μαύρο σημείο μέσα στο αντίθετο μισό άσπρο μεγαλώνει κι ενισχύεται, έτσι ώστε κάποια στιγμή καταλαμβάνει ολόκληρο το χώρο του και το αντικαθιστά. Αυτή η κίνηση της ενέργειας έχει σαν αποτέλεσμα να δημιουργούνται οι ενδιάμεσες καταστάσεις στη φύση που κάνουν τον κόσμο πολύμορφο, περιπλοκότερο και πιο πλήρη." Αν όμως μπω στη θέση του άλλου και τον κατανοήσω, τον μάθω, νιώσω οικεία, μήπως τον βαρεθώ? Προσοχή: δεν ξέρω αν συμφωνώ με την άποψή μου. Παρακαλώ να μου εκχωρηθεί το δικαίωμα να διαφωνήσω με τον εαυτό μου αν χρειαστεί...
    Σε φιλώ φιλόσοφε!
    υ.γ.: αλήθεια βγάλατε άκρη με την αδελφή? Σας θαυμάζω ;-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ναι εννοείται ότι βγάλαμε. Και παόλο που είμαι η μικρότερη εγώ, λόγω φιλοσοφικής φύσης είμαι ο καθοδηγητής της σχέσης μας. Εκείνη πάντα όμως θα είναι η μεγάλη αδερφή στην οποία θα τρέξω για προστασία. Η μία συμπληρώνει την άλλη στα σωστά σημεία ;-) .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραίες οι αδελφές! Έχω κι εγώ μια :-) Μεγαλύτερη και τόσο μα τόσο διαφορετική! Ωρες-ώρες τη θαυμάζω που είναι ό,τι δεν μπόρεσα, ώρες-ώρες με εκνευρίζει ε, και κάπως έτσι η ζωή μας συνεχίζεται :-)

      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  4. χμ.. εγω λατρευω το μπλε. αλλα δε με λες ειρηνικη ή δεν το εχω κατακτησει ακομη.. οργανωση και αφοσοιωση ναι, ονειροποληση ναι, και μελαγχολια.
    αλλά θα ελεγα πως οι περιγραφες οσων των αποφευγουν με χαρακτηριζουν αρκετα... μια ζωη αναποδη να μαι! μια ζωηη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περίεργο που το μπλόγκ σου λέγεται "Ειρήνη Υμίν" δηλαδή, ε? Χαχαχα! μην τρελαίνεσαι, δεν είσαι εσύ ανάποδη! Τα χρώματα τη ζωής μας δεν μπορεί να τα μεταφράσει άλλος, αλλά και να μπορέσει, δική του οπτική θα είναι. Μόνο εσύ ξέρεις τι πραγματικά είσαι, άρα αν οι άλλοι λένε "άλλα-ντάλλα", μάλλον αυτοί είναι ανάποδοι. Εγώ έτσι το βλέπω και τους έχω βγάλει όλους τρελούς. Μα σε τι τρελόκοσμο ζούμε τελικά!!!!

      Μια καλή-καλή μέρα να έχεις -πιάαασεεε: http://youtu.be/kT8YgSDOxHI

      Διαγραφή
  5. μπλε!!είναι το χρώμα που αποφεύγω!!κατά παράδοξο και τελείως ανεξήγητο λόγο!αγαπημένο χρώμα μου είναι το πράσινο!δεν ξέρω τι σημαίνει αυτό!ενδιαφέρον θέμα πάντως!φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράσινο
      Άνθρωποι που το προτιμούν χαρακτηρίζονται από: ειρήνη, ανάπαυση, ελπίδα, άνεση, θαλπωρή, γαλουχία, αρμονία.
      Άνθρωποι που το αποφεύγουν χαρακτηρίζονται από: προτίμηση στην ανεξαρτησία και την αυτοβελτίωση παρά στην αφοσίωση και την οικογενειακή ζωή. Είναι άνθρωποι που δεν μπορούν να ανοιχτούν και να δοθούν ολοκληρωτικά σε έναν άλλο άνθρωπο.

      Μια χαρά σε βλέπω Φαντομά μου! Πάρε κι αυτό (πρόσεξέ το σε παρακαλαώ είναι ενδιαφέρον :-))http://youtu.be/RIOiwg2iHio

      Kisses!!!!

      Διαγραφή
  6. χαρακτηρίζομαι από ειρήνη,και αρμονία!χμμμμμμμ!:P:P
    τέλειο ήταν..το λάτρεψα το βατραχάκι!:P:P:P roll on it!:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σου χαρίζω το soundtrack που θα χορέψουμε στο νερό με την ομάδα μου!:):)
      http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=M90eg7dw0Kc αυτή η μουσική......

      Διαγραφή
    2. Υπέροχο! Σε ευχαριστώ! Μου αρέσει πολύ το πιάνο (κάτι μου θύμισε το συγκεκριμένο αλλά δεν ξέρω ακριβώς τι...)

      υ.γ.: Α, αθλήτρια!! Πολύ σας θαυμάζω εσάς.. και τι υπέροχο άθλημα! Ίσως κάποια στιγμή να έχουμε την τιμή να σε δούμε και live :-))) (αν μας ενημερώσεις εγκαίρως...ποτέ δεν ξέρεις...)

      Καλή επιτυχία!!!!!!

      Διαγραφή
    3. είναι ένα φαντασμαγορικό άθλημα!!αν και χάνει την μαγεία του στην πράξη!!μου έχει ήδη γίνει πρόταση για εθνική!αλλά το βλέπω σαν χόμπι!:):)
      πάντως χαίρομαι που υπάρχει κόσμος που του αρέσει..και το θαυμάζει!

      Διαγραφή
    4. Τα συγχαρητήριά μου λοιπόν! Ό,τι καλύτερο σου εύχομαι :-)

      υ.γ.: Νομίζω (αλλά μπορεί και να κάνω λάθος) πως κάτι τόσο απαιτητικό, το καταφέρνεις μόνο αν το βλέπεις σαν χόμπυ και αν το αγαπάς σαν τέτοιο)

      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  7. σκόρπιες σκέψεις (όχι ότι έχω κι οργανωμένες…):
    σκέφτομαι, λοιπόν, πως η οικειότητα δομεί τα μπλε κελιά με τη (συνειδητή ή ασυνείδητη) συγκατάθεσή μας, αφού η ασφάλεια δεν είναι κάτι που μπορεί κανείς να παραβλέψει εύκολα. Το μυαλό , κινείται (εκ φύσεως) σε δυο κόσμους. Έναν πραγματικό (ας τον πούμε μπλε) κι έναν φανταστικό (ας τον πούμε κόκκινο). Το φανταστικό ωστόσο είναι μέρος της πραγματικότητας και μάλιστα , συχνά (όπως στα όνειρα) αυταπόδεικτα και αδιαπραγμάτευτα υπαρκτό (κανείς δεν αναρωτιέται όταν ονειρεύεται αν αυτό είναι αλήθεια, αντιθέτως συχνά όταν είμαστε ξύπνιοι αναρωτιόμαστε αν αυτό που ζούμε είναι όνειρο ή εφιάλτης, ανάλογα). Το μυαλό , λοιπόν, για να καταλήξω και κάπου, μπορεί να παίρνει μυρωδιά του κόκκινου κόσμου ονειρευόμενο ή μπορεί να βρει χαραμάδες στα τοιχώματα της μπλε πραγματικότητας για μικρές ή μεγαλύτερες αποδράσεις.

    υγ. Θενκς για την τιμή !

    υγ2. μου αρέσει το «κίτρινιο του βερίκοκου με πορτοκαλί ανταύγειες , κόκκινα τελειώματα και λιλά σκιάσεις»… θα μου πεις ή να ρωτήσω έναν φρουτοψυχολόγο ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κώστα,

    Η σκέψη σου για τους δύο κόσμους με γοητεύει, αλλά σκέφτομαι πως ήδη όλοι μου οι γνωστοί με φωνάζουν τρελοκομείο. Μήπως με αυτή τη θεωρία εξαλείψω και τα τελευταία ίχνη αμφιβολίας ότι όντως χρειάζομαι ένα? Σε πειράζω...νομίζω πως ίσως να έχεις δίκιο. Αλλά πρέπει να σκεφτώ καλά πρώτα. Μη λέω έτσι λόγια του αέρα (και πάρει και τις σκόρπιες σκέψεις σου...).

    υ.γ.: δική μου είναι όλη!
    υ.γ.2: Τι να τον κάνεις τον φρουτοψυχολόγο όταν είμαι εγώ εδώ? Πρέπει όμως να είσαι πολύ συγκεκριμένος, δεν παίζουμε με αυτά τα χρώματα.

    Αντε, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. άλλη μια σκόρπια:
      σκέψου ένα τετράγωνο εγγεγραμμένο σε κύκλο. Τώρα δες το τρισδιάστατο: ένας κύβος εγγεγραμμένος σε σφαίρα. Το μυαλό βρίσκεται μέσα στον κύβο του οποίου τα εσωτερικά τοιχώματα είναι μπλε. Η εξωτερική επιφάνεια της σφαίρας είναι κόκκινη. Αυτό που ονειρεύεται , λοιπόν, το μυαλό (που βλέπει μόνο τα μπλε τοιχώματα του κύβου\κελιού του) είναι να ενωθεί με τις κόκκινες σφαίρες που το περιτριγυρίζουν, ξέροντας ότι κι αυτές στο εσωτερικό τους κρύβουν μπλε κύβους\κελιά άλλων μυαλών.

      όπως έλεγε κι ο Σοφός:
      «Κόκκινη και Μπλε η ιστορία του κόσμου: Πανιωνάρα 4 ever!»
      (Θαλής, ο Μιλήσιος
      ή
      Μπέος, ο Αχιλλέας…δε θυμάμαι καλά…)

      Διαγραφή
    2. Όλο ωραίες εικόνες μου είσαι σήμερα. Την εικονίτσα την έφτιαξα στο μυαλό μου, τα τακτοποίησα και τα κυβάκια και τις σφαίρες, αλλά αν σου πω ότι καταλαβαίνω και το όλο σκεπτικό σου θα σου πω ψέμματα και αυτό ΔΕΝ το θέλω. Πάντως μια χαρά περνάμε με τα κόκκινα και τα μπλέ...τα άσπρα και τα κίτρινα θεωρησέ τα δική μου χορηγία: http://youtu.be/987T2axDLdI

      Διαγραφή
  9. Εσύ και ο Κώστας είστε τρελοί για δέσιμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα ...αυτό εγώ εφευρέτη μου θα το πάρω ως κοπλιμέντο!!!!

      Διαγραφή
    2. Και γω έτσι το είπα βρε.

      Πες του τον πεθύμησα τον άτιμο.

      Διαγραφή
  10. αν και δεν έχω αποφασίσει (ακόμα) τι θέλω από την ζωή μου τουλάχιστον επαγγελματικά, μια που όλο ανατροπές σημειώνονται, μπλε πάντα μπλε και όλες οι αποχρώσεις του μπλε! :)
    πολύ καλό καλοκαίρι να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σε ευχαριστώ πολύ κι αντεύχομαι λοιπόν για ένα υπέροχο, γεμάτο με όλα τα μπλε (της θάλασσας και τ'ουρανού) καλοκαίρι!

    υ.γ.: για το επαγγελματικό μην ανησυχείς. Κάποιοι δεν το βρίσκουμε και ποτέ :-) Ανήσυχα πνεύματα λέω, δεν σταλάζω :-) και παρηγοριέμαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πότε δεν ευθυγράμμισα την ζωή με χρώματα.Ετσι όταν με ρωτούσαν πάντα έλεγα άλλα..ή και τίποτα!Ισως επειδή η θάλασσα του νησιού μου "απαγορεύσε" να φύγω από 'κείνο το βαθύ γαλάζιο της.Μάλλον ξεχάστηκα εκεί, τότε.
    Τώρα παλεύω με όλα τα κόκκινα και τα κίτρινα της ζωής μου να τα ρίξω στη θάλασσα εκείνη.Nα τα κάνω κι αυτά ένα με το δικό της μπλε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και νιώθω σαν μια απέραντη βαθιά, γαλάζια θάλασσα που οι στενοί επάνω μου ουρανοί δε μου σκεπάζουν το νερό. Βρεττακος(αν δεν με απαντά η μνήμη μου) και σου εύχομαι έτσι να' ναι όλη σου η ζωή φιλε Jo.

      Διαγραφή