Πέμπτη, 15 Μαρτίου 2012

Στιγμή

Κάθομαι εδώ
και περιμένω
ΤΗ στιγμή.
Αυτή που θα με γεφυρώσει με το παρελθόν μου
θα με καθησυχάσει για το μέλλον μου
θα με ανυψώσει 
θα μου προσφέρει τα πάντα
(χωρίς αντάλλαγμα)
και θα λύσει τους γόρδιους δεσμούς
της σκέψης μου
χωρίς να κόψει διαπαντός
τις επιλογές μου.
Γιατί οι γόρδιοι δεσμοί
δεν κόβονται
όπως θα επιβεβαιώσουν και
οι Βασιλείς της Φρυγίας.
Είναι παιχνίδια του μυαλού
που περιμένουν τη στιγμή
(όπως εγώ)
που θα φωτίσει τα σκοτάδια
ώστε να αντικρύσεις το αυτονόητο

Μα άργησε πολύ.
Σηκώνομαι και προχωρώ.
Έχω να συναντήσω το παρόν μου








16 σχόλια:

  1. Τα ειπες στο φιναλε ολα. Αυτο σκεφτηκα να σου πω κι εγω. Σηκω και προχωρα στο τωρα σου, εκει ειναι ολες οι απαντησεις. Θα πρεπει εμεις να κινουμαστε προς τις κατευθυνσεις που εχουμε αναγκη και να μην περιμενουμε στασιμοι να ερθουν σε μας.

    καλημερα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι!!!
      Τώρα πάω να παίξω λίγο...καλησπέρες!

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Μμμμ...αυτό μου ακούγεται πολλά υποσχόμενο. Έρχομαι από εκεί να δω :-)

      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  3. συγχρόνως κάπου «εκεί»,
    η «ΣΤΙΓΜΗ» γράφει το δικό της ποίημα:

    «Κάθομαι εδώ
    και περιμένω
    ΤΗΝ Μ.
    Αυτή που θα γεφυρώσω το παρελθόν της
    θα την καθησυχάσω για το μέλλον της
    θα την ανυψώσω
    θα της προσφέρω τα πάντα
    (χωρίς ανταλλάγματα)
    και θα λύσω τους γόρδιους δεσμούς
    της σκέψης της
    χωρίς να κόψω διαπαντός
    της επιλογές της.

    Γιατί οι γόρδιοι δεσμοί
    δεν κόβονται
    όπως θα επιβεβαιώσουν και
    οι Βασιλείς της Φρυγίας.
    Είναι παιχνίδια του μυαλού
    που περιμένουν την Μ
    (όπως εγώ)
    να φωτίσουν τα σκοτάδια
    ώστε να αντικρύσει το αυτονόητο.

    Άργησε πολύ, μα…
    να! σηκώνεται και προχωρεί
    για να με συναντήσει»

    καλησπέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο τσακ την έχασα μάλλον, δεν κατάλαβα πως ήταν αυτή. Πάντως μου αρέσει πιο πολύ έτσι το κείμενο. Λες να το αλλάξω?

      Διαγραφή
  4. Διαχώρισες το παρόν από τη στιγμή.

    Μ' αρέσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα δεν το έκανα εγώ αυτό. Εσύ το έκανες.

      Μ' αρέσει.

      υ.γ: Σ' εσένα λέω να μη χρησιμοποιώ φατσούλες, αλλά μοιάζω σοβαρή τώρα....

      Διαγραφή
  5. μια φραση που εχω διαβασει και μου αρεσε " τα ΄όνειρα απεχουν ένα λεπτό από τώρα"

    τα φιλια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Αλς!

      Όμορφο όντως :-) Ταίριαξε γάντι στην περίπτωσή μου αλλά αναρωτιέμαι πως να το ερμήνευσες εσύ...πιστεύω πως δεν δώσαμε την ίδια ερμηνεία. Θες να μου πεις ?

      Διαγραφή
  6. Μία νέα διάσταση του γόρδιου δεσμου!Πολύ ενδιαφέρον! Αλλά και τη στιγμή, είναι δύσκολο να την ορίσεις έτσι δεν είναι;

    Σε φιλώ Μ μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περήφανη,

      έτσι είναι. Για κάποιους οι γόρδιοι δεσμοί, δεν πρέπει να κόβονται. Για κάποιους άλλους σημαντική είναι μόνο η λύση. Λένε πάντως πως τελικά ο Μέγας Αλέξανδρος δεν τον έκοψε το Γ.Δ. αλλά όντως τον έλυσε. Ελπίζω να είναι έτσι :-)

      Τη στιγμή όντως μάλλον δεν μπορείς να την ορίσεις. Μπορείς μόνο να τη ζήσεις (?)

      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  7. αδερφουλα μου ..ερχεται εκεινη η στιγμη...καποτε φτανει..μα απ την πολύ αναμονή.. στο τελος ..μοιάζει τοσο.. αλλιώτικη... τόσο μικρή... τόσο αλλντάλων..:)))

    και εκεινη η αναμονη...τοσο κουραστική.. τοσο μεγάααααααλη..:))).. και καποιες φορες τοσο μη απαραιτητη..

    ευθέως αδερφουλα μου... αλλιως δρόμο για το παρον!!!!

    δεν εχουμε χρονο για να χανουμε σε αν και σε θα...σε στιγμες που δημιουργουμε ενιοτε μονο εμεις με το μυαλο μας..

    καλο βραδυ γλυκια μου σε φιλωωωωωωωωωωω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μοιάζεις να μεγάλωσες ξαφνικά μικρή μου...τόσο ώριμη ...

    Τις καλημέρες μου και τα φιλιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή