Σάββατο, 14 Ιουνίου 2014

Αλήθεια (?)


Μπορείς να δημιουργήσεις το χάος
με απλές διαδικασίες.
Πάντα ίδιος, μα πάντα κάποιος άλλος.
Σκοτώνεις τον περιβάλλοντα χώρο μου
και τον επαναφέρεις στη ζωή
με τη μορφή που επιλέγεις.
Τις νύχτες που παλεύουν μέσα μου
οι Πάρθοι και οι Σκύθες
απλά αναστέλλω την κάθε σου κίνηση
με ένα σήκωμα του χεριού.
Φτάνει!
Ανώμαλες συγκυρίες συνιστούν την πραγματικότητα
μα εγώ άλλες επιλέγω για τα παραμύθια μου.
Στο όνομα της απόλυτης αλήθειας
μπορείς να με δηλητηριάσεις αύριο με τα βέλη σου.
Τώρα-για λίγο-
άφησε τα τόξα σου έξω από την πόρτα.
Εκεί που έβαλα το χαλάκι με το καλωσόρισες,
το μεγαλύτερο ψέμα μου.

Αφιερωμένο στην Riski  και στην SoDurck


25 σχόλια:

  1. ξερεις τι σκεφτομαι αδερφουλα?..

    εχουμε την δυναμη να διωξουμε καθε παρθο..:)) και σκυθα....
    να μην μας σημαδεψει κανεις..

    αλλα.. αν δεν το θελουμε.. θα το αναβάλουμε..

    δεν λεμε ψεμματα.. ακομα και αν εχουμε το οσκαρ...:)) το καλωςορισες ειναι αληθινο..

    αλλιως θα ειχε παρει ποδι απ την αρχη..

    φιλια νεας κοπης..χαχαχαχαχα.. λογω νεας χρονιας.. ας την αλλαξουμε εμεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχαχαχαχαχαχα. ξεχασα και ξαναγυρισα..

    εΜ είδες?..




    Με είδες?..
    ειμαι εδω, ειμαι δυνατη!
    εχω και αλλη οπτικη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα πιο καθαρά ρούχα τα φορά το Ψέμα...

    Η πιο λερωμένη φωνή ψελλίζει τις Αλήθειες, για να μην τις ξεχωρίσεις από το παραμύθι που δένει την αλυσίδα του Έρωτα....

    Κομπίαζουν οι συλλαβες της Αλήθειας...
    Ρέουν οι επιφάνειες του ψέματος...

    Στη λεία αφή του Δευτερου,
    παντα αγαπιόμασταν καλύτερα!...

    Παραδόξως, υπήρξαμε αλλιώτικοι από όλους!!!


    Σε φιλω...

    καλή χρονιά με ΑΛΗΘΕΙΕΣ και ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ανακατεμενα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ωωω ούτε που θα το κοιτάξω το χαλάκι σου, για να νοιώσω το αληθινό σου καλοσώρισμα!

    καλή χρονιά Μ μου.
    φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 6 δις αλήθειες πάνω στον πλανήτη, καλωσορίζουν κάθε μέρα κι από μια ματαίωση στη χώρα των ψεύτικων θαυμάτων (ή των θαυμάσιων ψεμάτων). Μη μασάς. Η Αλήθεια είναι πιθανότατα μια τρελή που ρωτάει τους περαστικούς αν ζει η αδελφή της η Αντικειμενικότητα. :)))))

    (Κι αυτό το πραματάκι, κρεμασμένο στο στο πορτ μαντώ της εισόδου, τι είναι; Εγώ τόξο μέσα δεν έφερα, στ' ορκίζομαι. Της SoDurck θα είναι.) χι χι χι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή χρονια Μ μου.

    Τα βέλη της αληθειας είναι δηλητηριώδη, αλλά δεν ξέρουν αν σκοτώνουν στο τέλος.

    Ομορφο.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Evi Athanasiou,

    Σήκωσα το χέρι και τον σταμάτησα, αδελφούλα, δεν το είδες? Πριν μπει...και τα ψέματα σ'αγαπώ μου είναι όλα για μένα. Για να μπορώ να αντέχω τις αλήθειες μου ;-)))

    Υ.Γ.: Εμ, είδες? Το 'πιασες!!

    Φιλιά σαίτες !!!!

    Reflection,

    Αυτό το όμορφο ανακάτεμα που έσταξες στον τοίχο μου, μυρίζει ζωή!

    Φιλί και τεράστιο χαΜόγελο :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λύχνε μου,

    Αν δεν κουβαλάς απόλυτες αλήθειες-βέλη, πέρνα...καλοδεχούμενη πάντα θα είσαι. Το χαλάκι είναι για να τρομάζει το απόλυτο ;-)

    Καλή χρονιά και φωτισμένη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Riski,

    Αν είναι αλήθεια πως η αλήθεια είναι τρελή, είμαι σίγουρη πως εσύ έχεις βαλθεί να την αποτρελάνεις! Κι εγώ μαζί σου!!!! Όχι, νόμιζες θα κάτσω να σκάσω ;-)))

    Υ.γ.: Μην ρίχνεις τα βάρη στην φιλενάδα σου και πάρε αυτό το πράγμα από την πόρτα μου πριν χτυπήσει κανείς! Ουφ... τρελοκόριτσο!

    Φιλί :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Περήφανη φίλη,

    Έχεις δίκιο σε αυτό. Δεν σκοτώνουν. Αλλά πληγώνουν. Κι εμένα ότι με πληγώνει, δεν με κάνει δυνατότερη. Απλά, μάλλον έξαλλη ;-)))

    Υ.Γ.: Χαίρομαι που σου άρεσε:-)

    Καλή και αξιοπρεπή χρονιά να έχουμε.

    Καλό βράδυ φιλενάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. "απλά αναστέλλω
    την κάθε σου κίνηση
    με ένα σήκωμα του χεριού" η απόλυτη υπεροψία της επιθυμίας. Και απλά την ανατέλλεις και πάλι με μια κίνηση του χεριού. Η απόλυτη αλήθεια βρίσκεται μέσα σε αγκύλες. Οι αγκύλες δεν έχουν κίνηση. Όσο κινούμαστε λοιπόν προκαλώντας αναστολές, συστολές, διαστολές και ανατολές επιθυμιών, τα βέλη θα βρίσκουν τη σωστή τροχιά.

    Το τόξο είναι δικό μου. Τα βέλη του είναι παραμυθένια - γι αυτό ίσως και λίγο ανώμαλα στις τροχιές τους, αλλά δηλητήριο δεν έχουν.

    Ωραία η αποσυμπίεση του Μ :)

    Σ' ευχαριστώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. SoDurck,

    Οτιδήποτε ακίνητο με τρομάζει. Κι εσύ το περιόρισες και σε αγκύλες...Ω, Θεοί ;-)

    Απόλυτη αλήθεια.... Την πιστεύεις? Εγώ με αυτήν γίνομαι υπερόπτης, της σηκώνω το χέρι και την βγάζω έξω από την πόρτα για το βράδυ. Μην μου μαυρίσει και τα όνειρα...

    Έπρεπε να το καταλάβω ότι το τόξο είναι δικό σου. Βέλη με τέτοια έλλειψη, μόνο δικά σου θα μπορούσαν να είναι :-)

    Χαίρομαι που σου αρέσουν οι αλλαγές μου :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ακριβώς γι αυτό την έβαλα σε αγκύλες. επειδή οτιδήποτε απόλυτο - πόσο μάλλον η αλήθεια - θεωρώ πως είναι αγκυλωμένο.

    Χαίρομαι που αναγνώρισες την έλλειψη στα βέλη μου :) (και όπως δεν θα σταματήσω να πιστεύω, κάθε έλλειψη τη δημιουργεί η έλξη. τουλάχιστον στον πλανήτη γη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ας μην μπερδεύουμε τις απόλυτες αλήθειες με τις μοναδικές αλήθειες ... Εδω η αλήθεια εκεί η αλήθεια που κρύβεται η αλήθεια, αυτή η ατακτούλα ; :)

    To καταπληκτικό είναι πως ενω υπάρχουν 6 δις διαφορετικές αλήθειες υπάρχουν ταυτόχρονα και μερικές απόλυτες, δηλαδή πραγματικές, χειροπιαστές αλήθειες ΚΟΙΝΕΣ και στα 6 δις ... που βρίσκονται; Μα κοιτάξατε ποτέ τελευταία έξω από το παράθυρό σας ;!

    Και μήπως τελικά τα γουρούνια είναι αληθινά, πολύ αληθινά και τα γουρουνάκια ήταν απλώς φανταστικά ; πολύ φανταστικά .... ; .... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αγαπητέ Φάντι,

    Σηκώθηκα και κοίταξα από το παράθυρο μα το μόνο που αντίκρισα ήταν άλλα διαμερίσματα ;-)

    Όμως, κατάλαβα ότι κάπου εκεί έξω όντως υπάρχουν απόλυτες ή μοναδικές (όπως τις αποκαλέσατε) αλήθειες. Και είναι αδιαμφισβήτητες. Το θέμα δεν είναι όμως μόνο τι υπάρχει ή τι κοιτάς, μα και τι θέλεις να βλέπεις. Και ναι μεν γουρούνια υπάρχουν και είναι αληθινά, μα και τα γουρουνάκια έχουν μια γοητεία (όπως και όλοι οι πρωταγωνιστές των παραμυθιών). Και εκεί δεν υπάρχουν αδιαμφισβήτητες αλήθειες Φάντι μου,εκεί άλλος πάει με το γουρουνάκι, άλλος με τον λύκο.

    Να αφιερώσω κι ένα τραγουδάκι μια που περνάτε πρώτη φορά από το φτωχικό μου...http://youtu.be/MqPdWsf4Bvk

    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Βρε συ Μ αυτό μου άρεσε, αλλά δεν ξέρω το γιατί ακόμα.

    Πηγαίο, σαν να έρεε πάνω στον αέρα.
    Πολύ καλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Gyro,

    Όμορφο αυτό που έγραψες. Σ' ευχαριστώ πολύ!

    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Η αληθεια δεν ξερω αν σκοτωνει ποτε. Η αγενια ισως. Η εμπαθεια σιγουρα.
    Η αληθεια ειναι περισσοτερο σαν οινοπνευμα πανω σε πληγη. Τσουζει πολυ στην αρχη, αλλα καθαριζει τα μικροβια για γρηγοροτερη ιαση :)


    καλη εβδομαδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χάος,ζωή,πραγματικότητα μα και αλήθεια..για το τέλος πάντα ένα καλωσόρισμα να μας αφήνει απ' έξω από κάθε τι που μοιάζει με ψέμα.Σωρό 'καναν τα "γιατί"..πιαστήκαμε με πολλά και είναι ακόμα αρχή.Θα συμφωνήσω μαζί σου.ΦΤΑΝΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Dee dee μου,

    καλημέρα! Το ερώτημα όμως παραμένει: ποιανού είναι η αλήθεια?

    Φιλώ σε!

    υ.γ.: χιονίζει εκεί σε εσάς?

    @ Jo,

    Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο χάρηκα με το σχόλιό σου! Γιατί περιγράφεις κάτι, το οποίο δεν είχα καν σκεφτεί. Η οπτική σου είναι κάτι το καινούργιο για μένα, αλλά όταν έγραφα την Αλήθεια (?), αυτό ακριβώς εννοούσα. Ότι δηλαδή ο καθένας μας δίνει στις λέξεις, στη ζωή ή στην πραγματικότητα, άλλη μορφή και τις "φορτώνει" με άλλη αλήθεια :-) Έδωσες στις λέξεις μου άλλη σημασία, τις πήγες παραπέρα, και αυτό είναι ότι πιο όμορφο μπορεί να συμβεί σε λέξεις, δεν συμφωνείς?

    Να 'σαι καλά και να έχεις μια υπέροχη χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Οχι δεν χιονιζει:)

    Η αληθεια ειναι ρευστη, δεν ειναι κανενος :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μεγάλη αλήθεια αυτό :-) Το είπες και κάπως απότομα...δεν τα λένε έτσι αυτά ;-)

    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλησπέρα αγαπητή...

    Είδα 22 σχόλια, (καλά το ποίημα σου είναι ένα ποίημα) και επειδή δεν είχα δει την αρχική ημερομηνία δημοσίευσης, ζήλεψα........... αλήθεια... ξέρεις πόσο σπάνιο είναι τελευταία να έχεις σχόλια;
    Τι έγινε βρε παιδιά με τα μπλογκ; περονόσπορος έπεσε;
    Μείναμε εκεί στο φβ , αρκούμενοι στο άμεσο , όσο ρηχό και ανούσιο ...........
    Δεν έμεινε χαλάκι για καλωσόρισμα πια... οι μπλογκερς ζούνε τις μοναξιές τους...
    Τέλος εποχής;
    ίσως... αλλά κι εγώ που παραπονιέμαι , αραιά και που μπείνω στην ίδια την δική μου την σελίδα... κάνω και καμιά δημοσίευση αραιά και που , θαρρείς από υποχρέωση.....

    Καλησπέρα είπα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το παρατήρησα κι εγώ αυτό...ίσως είμαστε απλά πάρα πολλοί αυτοί που πλεον γράφουμε. Κι έτσι δε μένει χρόνος να διαβάσουμε άλλους ή να σχολιάσουμε. Πάντα ο άνθρωπος προτιμά να μιλά παρά να ακούει :-)
      Μπορεί απλά, μόδα να ήταν και να πέρασε...
      Ούτε εγώ πολυμπαίνω πια. Ούτε εδώ, ούτε πουθενά. Το πάθος για τα social media κόπασε :-)

      Σε φιλώ φίλε μου! Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  24. Εγώ, να φανταστείς, από τότε που γράφτηκε αυτό δεν είμαι πια Riski, έγινα "vague"! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή