Σάββατο, 5 Νοεμβρίου 2011

Ερώτηση & Απάντηση




Καταδικασμένος
σε κολάσιμες καμπύλες από σκόνη
περιπλανιέσαι
κι είσαι ό,τι θέλω.
κόκκος της άμμου
στον αέρα στροβιλίζεσαι
στη θάλασσα πετάς
πέφτεις και πνίγεσαι.

Ξημέρωμα ξαναγεννιέσαι
σταγόνα γίνεσαι
το κύμα σε ξέρα σε ξερνά
και πέτρα ντύνεσαι
σκληραίνεις και κατρακυλάς
γκρεμίζεσαι
στα πόδια μου σταμάτησες
σε πιάνω, σε κοιτώ
μες στην παλάμη μου χωράς
στα χείλη μου σε φέρνω
Μ' αγαπάς?
Σ' αγαπώ.

Δυο μισά, κάνουν ένα ολόκληρο ή αλλιώς πάλι παιχνίδια κάνω...








23 σχόλια:

  1. Υπέροχα δεμένες οι λέξεις, δίνουν αξία στην εικόνα, αναδύουν το νόημα, για τον καθένα διαφορετικό ... όλοι μισά είμαστε ... αγωνία ... παιχνίδι ... μέσα μας βρίσκεται η ολοκλήρωση ... καλή σου μέρα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δυο παράλληλοι που στην αγάπη τέμνονται...
    όμορφα. πολύ όμορφα τα ιχνογραφείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ πολύ Λία μου! Και που το "είδες" και που το σχολίασες:-)
    Να έχεις μια όμορφη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λύχνε μου,

    Σε ευχαριστώ πολύ...το έθεσες τόσο όμορφα :-) Πολλές φορές νομίζω ότι τα κείμενά μου ομορφαίνουν από τα σχόλιά σας. Να'σαι καλά και να έχεις μια όμορφη Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπητη Μ μου...

    δυο μισα.... που κουμπωνουν τοσο ομορφα μεταξυ τους....

    δυο μισα.... που ειναι ομορφα και μονα τους...

    καλο απογευμα να εχουμε φιλια απ το ενα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Επίσης τα δυο μισά πρέπει να δημιουργούν την απαραίτητη, για τη διατήρηση της σχέσης, ισορροπία.

    Όπως κάνουν στη βάρκα της φωτογραφίας. Κάθονται συμμετρικά του κέντρου βάρους, αλλιώς μπορεί να βυθιστούν.

    Όμορφη η φωτογραφία. Αν είναι δική σου μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σ'αγαπώ μου,

    Έτσι είναι η ζωή. Μισή αλήθεια, μισή ψέμα. Έτσι είναι η αγάπη. Μισό εγώ, μισό εσύ. 'Ετσι είμαι εγώ. Μισή εδώ, μισή εκεί :-)
    Φιλιά γλυκό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φίλε Gyro,

    Ταπεινά, σε ευχαριστώ πολύ :-) Η νέα μου τρέλα :-)
    Έχω κι άλλες (και τρέλες και φωτογραφίες...δυστυχώς είπες? Σε άκουσα...;-)

    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μου θυμίζει αυτό που νομίζω ο Αριστοφάνης είχε πει για τους ανθρώπους...
    Πως ήταν αρχικά ένα ον με δύο κεφάλια και ένα κορμί, με απερίγραπτες δυνατότητες και δυνάμεις. Μέχρι που οι θεοί ζήλεψαν αυτές τις δυνάμεις των ανθρώπων και τους χώρισαν στα δυο.
    Κι από τότε ψάχνει ο καθένας να βρει το άλλο του μισό. Αυτό που τον συμπληρώνει για να γίνει ολόκληρος και πάλι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και για τη φωτογραφία σου τι να πω; Μας έχεις ταξιδέωει με τη ματιά σου σ'αυτή και στην προηγούμη ανάρτηση.
    Σσσσςςς...Αρχίζει το Matrix....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. AnD!

    Τι συνειρμός ήταν αυτός!!! (Νομίζω ο Πλάτωνας το είχε πει...αλλά μη σε πάρω και στο λαιμό μου ;-)) Υπέροχο πάντως και σε ευχαριστώ. Δεν το είχα σκεφτεί αλλά μου "κολλάει" όμορφα ;-))))))
    Όσο για τις φωτογραφίες, ευχαριστώ πολύ για την τόνωση και τη στήριξη :-) Την απολαμβάνω ιδιαίτερα οφείλω να ομολογήσω και σ' ευχαριστώ!!!!
    Α...συγνώμη, ελπίζω να μην έκανα πολύ φασαρία και σε ενόχλησα....καλό το Matrix?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το Matrix δεν παίζεται. Είναι η ταινία που έχω δει τις περισσότερες φορές και κάθε φορά τη βλέπω με την ίδια ευχαρίστηση. Και κάθε φορά προσέχω κάτι καινούριο ή κάνω νέες σκέψεις.
    Οι φωτογραφίες σου πραγματικά είναι τέλειες. Αν δεν έχεις ασχοληθεί να το κάνεις. Ή μάλλον να κάνεις ό,τι σε γεμίζει πάντα.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μερικες δυο πραγματα κανουν ενα ομορφο κατι, αρκει να μην ξεχνουν την αυτονομη υπαρξη τους. Αυτο δεινει την ολη μαγεια. Αν απο μονα τους δεν μπορουσαν να σταθουν, δεν θα ηταν τοσο γοητευτικο το αποτελεσμα!

    Μπραβο Μ μου, υπεροχο...οπως και η φωτογραφια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. AnD,

    Θα την πάρω να την δω AnD το κρίμα στο λαιμό σου ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Βρε Dee Dee,

    τι να πω...σαν να ακούω τον Γιάννη μου...και πόσο δίκιο έχετε ! Αλλά να σε ρωτήσω πως θα ξέρω σε ποιο σημείο σταματά η αυτόνομη ύπαρξη και αρχίζει η σχέση και τούμπαλιν? Φαντάζομαι ότι θα μου απαντήσεις πως τα όρια τα καθορίζει το ζευγάρι μόνο του, μα...δεν ξέρω...το σκέφτομαι...και η πολύ ελευθερία δεν μου αρέσει :-) υ.γ.: τελευταίως αρχίζω και αναθεωρώ πολλά, και ένα από αυτά είναι και τα όριά μου :-)))
    Σε φιλώ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να δεις την ταινία και θα βρεις μέσα πολλά απ'όσα συζητάμε για τις οπτικές κλπ. Από την άλλη αν δε σου αρέσει η φιλοσοφική προσέγγιση ή η διατύπωση αυτής θα απολαύσεις μια ωραία περιπέτεια.
    Η DeeDee το θέτει πολύ όμορφα.
    Μια υγιής σχέση πρέπει να βασίζεται σε δύο ολόκληρα. Όμως αυτό (η ολοκλήρωση του καθενός)μπορεί να συμβεί και εντός της σχέσης όταν οι δύο αγαπιούνται τόσο ώστε να δέχονται τις αλαγές στον άλλο.
    Η ίδια η αγάπη είναι κάτι που ο καθένας μας καλλιεργεί, νομίζω οτι σπάνια έχει να κάνει με τον άλλον. Αν είσαι εντάξει με τον εαυτό σου, είσαι έτοιμος να δώσεις αγάπη παντού. Κι όταν βρίσκεσαι με κάποιον στην ίδια κατάσταση θα πάρεις επίσης.
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αυτες οι ισορροπιες ειναι το μυστικο της ζωης και ολοι ψηλαφιστα τις ψαχνουμε. Εχω βρει τα δικα μου ορια νομιζεις, για να βοηθησω εσενα ;; χαχα :):)
    Το περιγραμμα αλλαζει διαρκως παντως. Ή τουλαχιστον θα επρεπε. Πρεπει να χωραει η εξελιξη μεσα στα ορια μας.
    Ο Δημητρης σε καποια πραγματα θελει να συμπεριφερομαστε ως ενα, εγω ως ενα ομορφο δυο :) Το παλευουμε παντως :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. και κατι ακομη. Ισως να πεις οτι παιζω με τις λεξεις, αλλα μου αρεσει αυτο :)
    Η ανυτονιμη υπαρξει ΔΕΝ σταματαει για να αρχισει η σχεση. Ισως στο σημειο αυτο να βρισκεται η λυση.

    καλημερα ειπα; δεν ειπα!

    καλημερααα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλημέρα και στις δύο!

    AnD & Dee Dee,

    2 ολόκληρα λοιπόν. Το δέχομαι. Το πόσο ολόκληρος είναι ο καθένας μας βέβαια...only God knows!

    Για αυτό και θα δεχθώ ότι η αυτονομία ή αλλιώς η ολοκλήρωσή μας ως ένα δεν σταματάει για να αρχίσει η σχέση όπως λέει και η Dee Dee, αλλά ότι η σχέση εντάσσεται μέσα σε αυτήν ακριβώς τη διεργασία της ολοκλήρωσης.

    Αν προσθέσουμε και την σκέψη της AnD ότι η αγάπη σπάνια έχει να κάνει με τον άλλον, με την οποία ιδιαιτέρως συμφωνώ, καταλήγουμε ότι όσο πιο ολοκληρωμένος είσαι ως άτομο τόσο πιο καλή σχέση θα έχεις.

    Υ.Γ: Θεωρητικά το λύσαμε νομίζω κορίτσια...στην πράξη τώρα! :-)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μα στη θεωρία είδες πόσο ωραία κολλάει;
    Δε λέω οτι είναι εύκολο στην πράξη, δεν είμαι εκεί ακόμα αν και με το σύντροφό μου συμφωνούμε ως προς αυτά, σίγουρα όμως όταν έχεις βρει την άκρη θεωρητικά είσαι σε καλύτερο δρόμο από το μπάχαλο που αλλιώς ισχύει.
    Καλή μας τύχη κορίτσια!
    χιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Και για να μάθουμε για το μύθο των πρωτόγονων πλασμάτων που λέγαμε:
    http://www.agrinioart.gr/?p=7918
    Αναφέρεται στο Συμπόσιο του Πλάτωνα ως διήγηση του Αριστοφάνη.
    Φαίνεται οτι ήμασταν κι οι δυο καλές μαθήτριες. χαχχαχα

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κάθε μέρα κάτι νέο μαθαίνω :-)

    Ευχαριστώ AnD!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μια χαρα μας βρισκω κοριτσια :) μενει να συμφωνησει στην θεωρεια και ο Δ μου χαχαχαχα.
    Ας μην το αδικω, το εχει καταλαβει πια νομιζω :)

    καλο απογευματακι και φιλια και στις δυο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή