Δευτέρα, 5 Σεπτεμβρίου 2011

Παίζω με το Λιπόγραμμα του ε*



Διαγραφή

Για να σωθώ από την αγάπη, θα διαγράψω τη μορφή σου από το μυαλό μου. Στα ντουλάπια του χρόνου τ' όνομά σου θα κρύψω, και τα ίχνη σου θα σβήσω από της νύχτας τα οράματα. Θ' ακυρώσω ο,τι δικό σου. Την παρουσία σου, ως άχρηστη θύμηση  απ' τη ζωή μου θα αφανίσω. Και καθώς τη διαγραφή θα ολοκληρώνω, ταυτόχρονα την άμαθη καρδιά μου θα σκοτώνω.

* Ο όρος Λιπόγραμμα δηλώνει το κείμενο από το οποίο απουσιάζει εντελώς ένα συγκεκριμένο γράμμα της αλφαβήτου

22 σχόλια:

  1. Η παρουσία της απουσίας! ...
    Εξαιρετικό σαν κείμενο ...
    Είναι άραγε αποτελεσματικό σαν πράξη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητη Μ...

    αδυνατώ να το πετύχω!!!!

    οσο και να προσπαθησα...χαχαχαχα μονο λεξεις με ΕΕΕΕΕΕΕ ερχονταν στο μυαλο...

    παρ ολα αυτα..
    η διαγραφή.. ή η οριστική απομάκρυνση των σκουπιδιών απ το κάλαθο των αχρήστων... ειναι απαραίτητη γιατι ακομα καλοκαίρι... και μετα μυρίζουν...:)))

    ασε που αδειάζει ο χώρος για καινούργια σκουπίδια..:))))

    σε ευχαριστώ... καλη συνεχεια με φιλια περίσσεια..ολο ΕΕ..:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ ομορφο!!!

    Παιχνιδι ειναι αυτο;;; Πολυ δυσκολο μου φαινεται :)

    Καλως σας βρηκα παλι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν σκοτώνεται....δοκιμασμένο.
    Ματώνει, πονάει, υποφέρει,
    σπαρταράει στις θύμησες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λια,

    Όμορφα το έθεσες...

    Σαν πράξη δεν ξέρω, σαν παιχνίδι το απόλαυσα :-)

    Καλό απόγευμα,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σ' αγαπώ,

    είσαι χΕίμαρρος γι'αυτό δεν σου βγαίνει :-) Κράτα τα ε λοιπόν και αφαίρεσε ό,τι σε χαλάει. Μια χαρά θα 'το χεις κι έτσι ;-)

    Παιχνιδιάρικα φιλιά,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλώς μας όρισες χορτάτη dee-dee,

    δύσκολο δεν είναι, υπομονή θέλει. Αλλά αυτό το έχεις εσύ ;-)

    Όλα στο μυαλό είναι όπως λέμε:-)

    Φιλιά γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Levina,

    Δίκιο έχεις μα έτσι κάπως δεν το αισθάνεσαι στην αρχή? Μετά μεγαλώνεις, ωριμάζεις, μαθαίνεις και τα πράγματα αλλάζουν...ο χρόνος βλέπεις...

    Καλό απόγευμα,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η ειρωνία της "σαγαπώ" πάει σύννεφο βλέπω.
    Δεν πειράζει. Ας είναι καλά το ινάτι της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπερα Μ

    Ειναι η πρωτη φπρα που ερχομε κατα δω και οφηλω να ομολογισω οτι μου αρεσει το blogοσπιτο.

    Αν μου επιτρεπεις θα ηθελα να σε ρωτησω αν εισαι σιγουρη οτι με αυτον τον τροπο σωνεσαι απο την αγαπη; Μου μιαζει λιγο οτι σωνεσαι απο καποιον που του προσφερες αγαπη και πιθανον να πειρες και εσυ. Αλλα για να το εχεις σαν συνεσθημα μεσα σου καποια στιγμη θα ξανα ανθοισει.

    Με εκτιμηση Παναγιωτης Η.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. θα παρακαλεσω τον Γυρο.. αν θελει να μου μιλησει.. στο μπλογκ μου και οχι εδω... εδω ειμαστε φιλοξενουμενοι της ΑΓαπητης Μ...

    παρακαλω περασε στο σπιτι μου να λυσουμε ο,τι απορια εχεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το σχόλιο ήταν για την προηγούμενη ανάρτηση όχι την παρούσα.

    Δεν ξέρω πώς βρέθηκε εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πολύ ωραία άσκηση η καταπολέμηση του έψιλον....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Και αν από κάπου γίνει η αφαίρεση, έρχεται απρόσκλητα το μυαλό και η μνήμη να κάνει την πρόσθεση. Ξανά και ξανά!

    Φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ Gyro,

    Σειρά μου να αναφωνήσω λοιπόν:

    Αχ Gyro
    Αχ Gyro

    @ Σ'αγαπώ:

    Σειρά μου να σε ευχαριστήσω :-) Εκτιμώ πολύ την διακριτικότητά σου :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ Παναγιώτης Η.,

    Καταρχάς ...καλωσόρισες!
    Ευχαριστώ για το ευγενικό σχόλιο :-)
    Όσο για το ερώτημά σου, θα είμαι ειλικρινής: Δεν ξέρω να σου απαντήσω ;-)Αυτό που ξέρω είναι ότι η αγάπη δεν είναι εύκολη υπόθεση, αντίθετα είναι πολύ απαιτητική, τόσο ώστε κάποιες στιγμές νιώθω πως θέλω να την αποφύγω :-)

    Μια όμορφη μέρα σου εύχομαι :-)



    ΔόΧτωρ,

    Συμφωνώ, κι εγώ το βρήκα άκρως διασκεδαστικό !!
    Μπορείς φυσικά να δοκιμάσεις και άλλα γράμματα, αν και πιστεύω πως το ε είναι το πιο εύκολο για τα ελληνικά.

    Τις καλημέρες μου!



    @ Λύχνος Καιόμενος,

    Πράξεις της ζωής λοιπόν :-)

    Φιλί με πρόσημο ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. εξαρταται που αναφερεσαι

    στην αγαπη που δινεις;
    στην αγαπη που παιρνεις
    που θα ηθελες να παρεις αλλα ΔΕΝ;

    εγω παλι με την αγαπη μια χαρα τα παω.. με τον ερωτα εχω ''χοντρο'' θεμα χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημέρα Stellacreations,

    Αναφέρομαι μάλλον στην αγάπη που δίνω (αλλά δεν είμαι και 100% σίγουρη, μπορεί και σε αυτήν που παίρνω ;-)).

    Πάντως κάποιες στιγμές θα ήθελα να τη διαγράψω και να συνεχίσω να ζω μια ήρεμη ζωή χωρίς τα πάνω-κάτω της!

    Όσο για τον έρωτα, κάπου άκουσα ότι ίσως η διαφορά έρωτα-αγάπης να μην αφορά διαφορετικές εκδοχές του ίδιου συναισθήματος (που εξελίσσεται-άποψη με την οποία καθόλου δεν συμφωνώ, αν θέλεις την προσωπική μου γνώμη) αλλά τον τρόπο με τον οποίο βιώνει τα συναισθήματά του το κάθε άτομο. Άλλοι δηλαδή ερωτεύονται, άλλοι αγαπάνε. Με αυτή τη λογική, εσύ αγαπάς :-) ???? Πως σου ακούγεται κάτι τέτοιο? Εγώ ακόμα δεν έχω αποφασίσει για να είμαι ειλικρινής...

    Να έχεις μια όμορφη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δε σκοτώνεται μάτια μου η καρδιά...
    Λερναία Ύδρα...
    αν την κόψεις ΔΥΟ καρδιες θα έχεις..
    Φωτιά αν της βάλεις κατακαίει το Ειναι σου και λιωνεις σαν αστέρι που φλέγεται και εξαντλεί τα ευφλεκτα Υλικά του!!!!

    και όσα στο συρτάρι των απολεσθεντων μπολιάζεις
    κάποια στιγμή
    πιέζουν το Χρόνο που τα συγκρατεί στην αφανεια
    και εκτινάσουν την πόρτα στον ΑΕΡΑ
    καθως και την ευθυγραμμισμένη ΖΩΗ που χτίσαμε πάνω στην Χρόνια Απουσία τους!!!!

    ΟΤΙ πονά
    δεν κρύβεται
    δε χάνεται
    δεν μπορεις να το προσπερασεις.....

    μόνο να το αντικρίσεις καταματα
    ωσπου να χασει το ΦΩΣ του πριν ... ΤΥΦΛΩΣΕΙ την καρδιά σου!!!

    ΦΙΛΑΚΙ ολόγλυκο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. oooχι.. οοοχι αλλοι ερωτευονται κι αλλοι αγαπουν οχι..

    αλλες φορες ερωτευεσαι, αλλες αγαπας κι αλλες το ενα συναισθημα διαδεχεται το αλλο

    δυο διαφορετικα συναισθηματα που ομως καποιες φορες βρισκουν κοινο σημειο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @ Reflection,

    Δεν έχω καμιά ελπίδα δηλαδή λες, ε? ;-)

    Ευτυχώς ο χρόνος παρότι δεν εξαφανίζει, τουλάχιστον ωραιοποιεί,
    οπότε μένουμε με ωραίες αναμνήσεις τελικά :-)

    Be well, reflection of my feelings :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Εσύ φεγγαρένια μου

    είσαι νομίζω ο αντίποδάς μου, το αντίθετο είναι μου. Οι γνώμες μας είναι πάντα τα άκρα αντίθετα, τόσο ώστε νομίζω κινδυνεύεις ...να σε συμπαθήσω ιδιαίτερα...χαχα...;-)

    υ.γ: διαφορετικά συναισθήματα ο έρωτας και η αγάπη? Μου κέντρισες την περιέργεια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή