Δευτέρα, 22 Αυγούστου 2011

Ταλάντωση


















Μια διαρκής εφεκτικότητα
τσακίζει τον ορίζοντα
Σαν γροθιές μέσα σε γυάλα
οι στιγμές αναβάλλονται επ' αόριστο
Δεν το τολμάς...
Επιθυμίες υποτάσσονται
στην αμφίρροπη θέληση


Το θέλω αυτοκτονεί.


Λέξεις διαστρεβλώνονται
και νοήματα παραφράζονται κατά βούληση
ώσπου να εξαντληθούν
όλοι οι κόκκοι της άμμου
φόρος τιμής στην Ηροστράτεια λογική
Πόση αξία έχει η αλήθεια
μπροστά σε ένα όμορφο ψέμα 
που καθησυχάζει?


τράμπα-τράμπα-λίζομαι, πέφτω και τσακίζομαι...



16 σχόλια:

  1. Όσο και σκληρή η αλήθεια, καθησυχάζει περισσότερο από ένα όμορφο ψέμα. Δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα πια…

    Η τραμπάλα θα ισορροπήσει…

    Σου στέλνω 13 φιλιά-φεγγάρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Την Αξια της πιο πικρής Αληθειας και τη ΔΙΔΑΧΗ που τη συνοδευει ΠΑΝΤΑ
    δεν την αλλάζω με το πιο γλυκό ψέμα που με καθησύχαζε όσο ήμουν Έφηβη..

    Μεγαλώνουμε, μάτια μου..
    γίναμε Γυναίκες..
    και δεν πιστεύουμε σε όμορφα παραμύθια θεών που μας επλασαν από την πλευρά του Αδάμ..

    Αυτονομηθήκαμε και προβάλλαμε τον Νου
    ως ταλαντωτή μας...

    Τωρα πια φιλοσοφικά ενεργεί το Εκκρεμές μας
    και ο Χρονος μετρά στιγμές για να Κερδίσει την Εμπιστοσύνη μας..

    μα..
    πλέον...

    Δύσκολα χαριζόμαστε...

    Στην κούνια ανεβαίνω με τα ψηλά μου ΤαΚούνια στο χερι και ως Γυναίκα που σεβεται απόλυτα τον Γυμνό από ΟΛΑ Εαυτό της,
    ξυπόλητη αιωρούμε στις Ταλαντώσεις της ΖΩΗΣ μου.....

    Φιλάκι γλυκό.. πρωτης γνωριμίας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λύχνε,

    Δεν έχω τη σιγουριά σου αλλά θα σε πιστέψω...συνέχισε μόνο να μου φωτίζεις...

    Ένα ολόγιομο φιλί φεγγάρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Reflection,

    Χρόνια τώρα δεν είμαι έφηβη
    μα καμιά φορά, ζαλισμένη
    μπερδεύω την αλήθεια με το ψέμα
    λέξεις ανάλογες με την πραγματικότητα
    που κάθε φορά θα επιλέξει
    ο Νους μου να πιστέψει
    Μήπως κι όλα παιχνίδια του δεν είναι?

    Φιλιά ζεστού πρωιΝΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. το ψέμα θα διαλέξω εγώ...κι ας μη συμφωνούν οι πιο πολλοί.
    το ψέμα το πιστευτό.
    η αξία της αλήθειας έχει τόσο άδικα υπερεκτιμηθεί πολλές φορές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ Scarlett,

    Ευχόμουν σιωπηλά, κάποιος να το επιλέξει..όχι γιατί μ' αρέσει να ζω με ψέμματα (δεν αναφέρομαι προφανώς σε ψέματα που τρέφουν αυταπάτες) αλλά γιατί τελευταίως σκέφτομαι πως η αλήθεια και το ψέμα δεν έχουν μορφή απόλυτη, δεν διαχωρίζονται πάντα εμφανώς και η επιλογή γίνεται συνήθως χωρίς να σκεφτούμε ότι ίσως κάποια στιγμή η αλήθεια γίνει ψέμα ή και το αντίστροφο. Ή ότι η δική μας αλήθεια μπορεί να είναι το ψέμα των διπλανών.

    Σ'ευχαριστώ για το πέρασμα και το σχόλιο :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χχμμμ τα καλυτερα μου στο ψεμα τα περασα, αυτο εχω να σου πω.. μα στις αληθειες ηταν που ξαναγεννηθηκα κι ενιωσα ανθρωπος ;)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φεγγαρένια μου,

    Κλονίστηκε η αλήθεια σου ποτέ? Τότε τι κάνεις, πες μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ψεμα και αλήθεια να τραμπαλίζονται κι από την άλλη εμείς να μην βρίσκουμε ησυχία πουθενά.Η μοναξιά του σχοινοβάτη..ή από τη μια μεριά θα πέσεις, ή από την άλλη.Οταν φτάσεις κάτω θα καταλάβεις αν έπραξες σωστά που διάλεξες την βολική πλευρά της αλήθειας και αμέλησες την άλλη..Δεν υπάρχρει ψέμα θαρρώ.Μόνο πολλές ματιές να βλέπεις αυτό που σου συμβαίνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλώς ήρθες στη γωνία μου Jo!

    Τι όμορφο σχόλιο!
    Η βολική πλευρά της αλήθειας και η άλλη... που σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να είναι και η πιο ηθική. Γιατί δεν πρέπει να αποκλείσουμε θαρρώ (και διατρέχω σοβαρό κίνδυνο να παρεξηγηθώ με το παρακάτω, αλλά θα το τολμήσω) πως και το ψέμα μπορεί να έχει ηθική.
    Να σημειώσω ότι από μικρή είμαι υπέρμαχος της αλήθειας και η ειλικρίνειά μου πολλές φορές έχει πληγώσει...Δεν μου αρέσει να ζω σε αυταπάτες αλλά δεν θα καθορίσω εγώ τις αλήθειες των γύρω μου. Μπορώ μόνο να καθορίσω τη δική μου.
    Και φυσικά για τις ματιές, δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. από όπου και αν γείρεις θα πέσεις!
    εγώ να διαλέξω το όνειρο?
    το φεύγα?
    βαρέθηκα να ψάχνω ψυχές,
    να ξανασυστήνομαι...
    δεν υπάρχουν ''θέλω''
    και ακόμα και τα ψέμματα έγιναν
    τόσο φανερά τώρα πια,
    τα πιστεύουν μόνο εκείνοι που τα λένε.

    Καλώς σε βρήκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Levina,

    Όμορφες εικόνες τα σχόλιά σου...

    Φανερά ψέμματα, μοιάζουν αλήθειες.
    Από ποια νήματα να πλέξεις
    να κρεμάσεις τη ζωή σου?
    Επιλογή σου.

    Καλώς σε βρήκα κι εγώ με τη σειρά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Οδυσσέα,

    Φαντάζομαι ότι στη δεύτερη παράγραφο κάνεις πράξη την πρώτη παράγραφο (περί υψιπετούς ψέματος) και σε ευχαριστώ θερμά για αυτό. Έχεις απόλυτο δίκιο...Νοιώθω υπέροχα !!! (τι σημασία έχει αν είναι ψευδαισθητικώς?)
    Ως προς την πρώτη παράγραφο θα συμφωνήσω επίσης ότι δεν δυνάμεθα να γνωρίζουμε ποια είναι ψευδής ή αληθής αίσθηση μόνο να διατεινόμεθα πως γνωρίζουμε.
    Τέλος, ορθώς εικάζεις (ούτως ή άλλως, παλιά δεν υπάρχουν), και ναι, να σε καθησυχάσω, έγινες απόλυτα αντιληπτός ;-)
    Σε ευχαριστώ πολύ για το ευγενές σχόλιο και τις όμορφες λέξεις σου !

    Τρία χαΜόγελα (ένα για τον καθέναν σας)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. με ρωτησες αν κλωνιστηκε ποτε η αληθεια μου..

    ποια απ ολες;
    ειναι τοσες πολλες οι αληθειες μου.. ειναι/ηταν..

    πολλα κλονιστηκαν κατα τη διαρκεια της ζωης μου, ετσι εμαθα να πιστευω μονο σε μενα.. να ζω με μενα, να ζω για μενα.. οσο μπορω γιατι σχεδον ποτε δεν ημουν μονη :):):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τυχερή Φεγγαρένια,

    Να ζεις για σένα, μαζί με άλλους. Κάπως έτσι δεν είναι η ευτυχία? Άσχετα από αλήθειες ή ψέμματα :-)

    Να'σαι πάντα καλά!

    Φιλώ σε,

    ΑπάντησηΔιαγραφή